Koniec z niekończącym się oczekiwaniem na rozpatrzenie reklamacji? Będzie nowe prawo

Bank nie dotrzymał terminu 30 dni na rozpatrzenie reklamacji? Musi uznać rację klienta. W październiku wchodzi w życie ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i Rzeczniku Finansowym. Branża finansowa już alarmuje, że spełnienie wszystkich jej wymogów będzie trudne organizacyjnie i kosztowne. Z kolei instytucje reprezentujące konsumentów przypominają, że teraz są przypadki, w których rozpatrywanie reklamacji przedłuża się w nieskończoność. Co dokładnie wprowadzają nowe przepisy?

Koniec z niekończącym się oczekiwaniem na rozpatrzenie reklamacji? Będzie nowe prawo
Źródło zdjęć: © WP.PL | Pixabay/Domena publiczna

29.09.2015 07:10

Bank nie dotrzymał terminu 30 dni na rozpatrzenie reklamacji? Musi uznać rację klienta. W październiku wchodzi w życie ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i Rzeczniku Finansowym. Branża finansowa już alarmuje, że spełnienie wszystkich jej wymogów będzie trudne organizacyjnie i kosztowne. Z kolei instytucje reprezentujące konsumentów przypominają, że teraz są przypadki, w których rozpatrywanie reklamacji przedłuża się w nieskończoność. Co dokładnie wprowadzają nowe przepisy?
Źródło artykułu:money.pl
prawobankiubezpieczenia
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (7)