Trwa ładowanie...

Koronawirus zrujnował markę odzieżową Rihanny. Na pocieszenie zostały jej dwie inne

Marka odzieżowa Fenty, za którą stała Rihanna, zakończyła działalność po dwóch latach. Powód: zmiany na rynku spowodowane koronawirusem. Piosenkarka nie rezygnuje jednak ze sprzedaży kosmetyków i bielizny.
Share
Rihanna od kilku lat zajmuje się tym, co sprawia jej taką samą frajdę jak muzyka: modą
Rihanna od kilku lat zajmuje się tym, co sprawia jej taką samą frajdę jak muzyka: modąŹródło: PAP
dt85hjr

Rihanna spełnia się nie tylko nagrywając hity, lecz również prowadząc luksusowe marki odzieżowe i kosmetyczne. Jedną z nich, Fenty, w 2019 r. przejął koncern LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, w którego portfolio znajdują się takie marki jak Dior, Givenchy, Celine i Fendi.

Wejście w skład tak potężnej na modowym rynku grupy to niemal gwarancja sukcesu i pewnie tak się stało, gdyby nie pandemia, która pokrzyżowała plany biznesowe przedsiębiorcom na całym świecie.

dt85hjr

Jako że w 2020 r. grono klientem zainteresowanych drogimi okularami, butami i sukienkami bardzo się skurczyło, Rihanna oraz koncern LVMH podjęli wspólną decyzję o wstrzymaniu działalności marki. Nie oznacza to, że wokalistka kończy przygodę z zarządzaniem markami. Nieustannie rozwija dwie pozostałe marki, kosmetyczną Fenty Beauty oraz projektującą bieliznę Savage X Fenty.

I nic nie wskazuje na to, by te dwie marki miały podzielić los Fenty. Jak informuje poświęcony modzie Harper's Bazaar, bielizna sygnowana przez Barbadoskę sprzedaje się świetnie, a głównym kanałem sprzedaży jest internet.

Pomysł na biznes: Sukienki premium

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

dt85hjr

Podziel się opinią

Share
dt85hjr
dt85hjr