Koronawirus zrujnował markę odzieżową Rihanny. Na pocieszenie zostały jej dwie inne
Marka odzieżowa Fenty, za którą stała Rihanna, zakończyła działalność po dwóch latach. Powód: zmiany na rynku spowodowane koronawirusem. Piosenkarka nie rezygnuje jednak ze sprzedaży kosmetyków i bielizny.
Rihanna spełnia się nie tylko nagrywając hity, lecz również prowadząc luksusowe marki odzieżowe i kosmetyczne. Jedną z nich, Fenty, w 2019 r. przejął koncern LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, w którego portfolio znajdują się takie marki jak Dior, Givenchy, Celine i Fendi.
Wejście w skład tak potężnej na modowym rynku grupy to niemal gwarancja sukcesu i pewnie tak się stało, gdyby nie pandemia, która pokrzyżowała plany biznesowe przedsiębiorcom na całym świecie.
Jako że w 2020 r. grono klientem zainteresowanych drogimi okularami, butami i sukienkami bardzo się skurczyło, Rihanna oraz koncern LVMH podjęli wspólną decyzję o wstrzymaniu działalności marki. Nie oznacza to, że wokalistka kończy przygodę z zarządzaniem markami. Nieustannie rozwija dwie pozostałe marki, kosmetyczną Fenty Beauty oraz projektującą bieliznę Savage X Fenty.
I nic nie wskazuje na to, by te dwie marki miały podzielić los Fenty. Jak informuje poświęcony modzie Harper's Bazaar, bielizna sygnowana przez Barbadoskę sprzedaje się świetnie, a głównym kanałem sprzedaży jest internet.