Trwa ładowanie...

Koronawirus zrujnował markę odzieżową Rihanny. Na pocieszenie zostały jej dwie inne

Marka odzieżowa Fenty, za którą stała Rihanna, zakończyła działalność po dwóch latach. Powód: zmiany na rynku spowodowane koronawirusem. Piosenkarka nie rezygnuje jednak ze sprzedaży kosmetyków i bielizny.

Rihanna od kilku lat zajmuje się tym, co sprawia jej taką samą frajdę jak muzyka: modąRihanna od kilku lat zajmuje się tym, co sprawia jej taką samą frajdę jak muzyka: modąŹródło: PAP
d18n5ob
d18n5ob

Rihanna spełnia się nie tylko nagrywając hity, lecz również prowadząc luksusowe marki odzieżowe i kosmetyczne. Jedną z nich, Fenty, w 2019 r. przejął koncern LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, w którego portfolio znajdują się takie marki jak Dior, Givenchy, Celine i Fendi.

Wejście w skład tak potężnej na modowym rynku grupy to niemal gwarancja sukcesu i pewnie tak się stało, gdyby nie pandemia, która pokrzyżowała plany biznesowe przedsiębiorcom na całym świecie.

Jako że w 2020 r. grono klientem zainteresowanych drogimi okularami, butami i sukienkami bardzo się skurczyło, Rihanna oraz koncern LVMH podjęli wspólną decyzję o wstrzymaniu działalności marki. Nie oznacza to, że wokalistka kończy przygodę z zarządzaniem markami. Nieustannie rozwija dwie pozostałe marki, kosmetyczną Fenty Beauty oraz projektującą bieliznę Savage X Fenty. 

d18n5ob

I nic nie wskazuje na to, by te dwie marki miały podzielić los Fenty. Jak informuje poświęcony modzie Harper's Bazaar, bielizna sygnowana przez Barbadoskę sprzedaje się świetnie, a głównym kanałem sprzedaży jest internet.

Pomysł na biznes: Sukienki premium

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d18n5ob
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d18n5ob

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj