KREDYT INKASO S.A. - Zawarcie znaczącej umowy serwisowej (46/2014)
KREDYT INKASO S.A. - Zawarcie znaczącej umowy serwisowej (46/2014)
19.12.2014 15:47
| | | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | | | Raport bieżący nr | 46 | / | 2014 | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2014-12-19 | | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | |
| | KREDYT INKASO S.A. | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | | |
| | Zawarcie znaczącej umowy serwisowej | | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | | |
| | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | | |
| | Zarząd Kredyt Inkaso S.A. (Emitent, Zarządzający) z siedzibą w Warszawie informuje, że w dniu 18 grudnia 2014 roku zawarł umowę serwisową z ALTUS Towarzystwem Funduszy Inwestycyjnych Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (Towarzystwo) działającym w imieniu i na rzecz OMEGA Wierzytelności Niestandaryzowanego Sekurytyzacyjnego Funduszu Inwestycyjnego Zamkniętego (Fundusz). Na mocy w/w umowy Towarzystwo zleciło Zarządzającemu odpłatne zarządzanie częścią Portfela obejmującego sekurytyzowane wierzytelności nabywane przez Fundusz do tego Portfela, a także świadczenie usługi wyceny oraz usługi obsługi prawnej w zakresie dochodzenia wierzytelności. Część Portfela obejmująca sekurytyzowane wierzytelności powierzona Zarządzającemu do zarządzania obejmować będzie każdorazowo wierzytelności wskazanie w uchwale Zgromadzenia Inwestorów Funduszu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Z tytułu zarządzania Portfelem Funduszu Zarządzający będzie otrzymywał od Towarzystwa wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od
wysokości przychodów brutto Funduszu w danym okresie rozliczeniowym, które Zarządzający w oparciu o zapisy § 2 ust. 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych (?) oszacował na kwotę 14,5 mln PLN (wobec zawarcia umowy na czas nieokreślony - jako łączną wartość świadczeń za okres 5 lat). Poza wynagrodzeniem Zarządzający zgodnie z postanowieniami Statutu Funduszu i w granicach budżetu kwartalnego określonego uchwałą Zgromadzenia Inwestorów obciąży Fundusz uzasadnionymi i należycie udokumentowanymi kosztami przechowania dokumentacji dotyczącej wierzytelności nabywanych do Portfela oraz kosztów związanych z wyceną wierzytelności, negocjowaniem i zawieraniem umów dotyczących nabycia wierzytelności do Portfela (w tym badania due diligence). W umowie przewidziano, iż Towarzystwo ma prawo do zażądania od Zarządzającego zapłaty kary umownej w wysokości 10% średniego miesięcznego wynagrodzenia
przysługującego Zarządzającego z tytułu wykonania umowy za każde działanie lub zaniechanie niezgodne z umową, statutem lub przepisami prawa, którego skutkiem jest szkoda poniesiona przez Towarzystwo lub Fundusz pod warunkiem wcześniejszego wezwania Zarządzającego do usunięcia naruszenia w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia stwierdzenia przez Towarzystwo takiego naruszenia i bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu. Zapłata kary umownej nie wyłącza uprawnienia do dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych w zakresie przewyższającym kwotę otrzymanej kary umownej. Umowa nie jest zawarta z zastrzeżeniem warunku ani terminu. Umowa została uznana za znaczącą ze względu na fakt, iż jej wartość przekracza 10% kapitałów własnych Emitenta. Szczegółowa podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 3 oraz § 9 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych
przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim. | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| | | | |
| --- | --- | --- | --- |
| | MESSAGE (ENGLISH VERSION) | | |
| | | | |
| | Current Report no. 46/2014 Date o issuing: 19 December 2014 Abbreviated name of the Issuer: Kredyt Inkaso S.A. Subject: Conclusion of a significant service agreement Legal Basis: Current and periodic reports Contents of the Report: The Management Board of Kredyt Inkaso S.A. (Issuer, Manager) with its registered office in Warsaw informs, that on 18 December 2014 it concluded a service agreement with ALTUS Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Spółka Akcyjna with its registered office in Warsaw (Association) acting on behalf and for the benefit of OMEGA Receivables of the Niestandaryzowany Sekurytyzacyjny Fundusz Inwestycyjny Zamknięty (Fund). Under the aforementioned agreement, the Association assigned to the Manager the payable management of the part of the Portfolio including securitized receivables being purchased by the Fund for this Portfolio and also rendering the services of valuation and legal services to the extent of collection of receivables. The part of the Portfolio including the securitized
receivables entrusted with the Manager to be managed, shall include, each and every time, the receivables indicated in the resolution of the Assembly of the Fund’s Investors. This Agreement is concluded for unspecified period of time. On account of management of the Fund’s Portfolio the Manager shall receive from the Association the commission remuneration dependent on the amount of the Fund’s gross income in a given settlement period, which the Manager, in accordance with provisions par.2 item 2 of the regulation of the Finance Minister of 19 February 2009 on current and periodic information being submitted by issuers of securities (…) has estimated as the amount of PLN 14,5 mil. (in view of concluding the agreement for unspecified period of time - as the total value of services for the period of 5 years). In addition to the remuneration, the Manager, according to the resolutions of the Fund’s Statute and within the limits of the quarterly budget specified by the resolution of the Assembly of Investors,
shall charge the Fund with the justified and duly documented costs of maintenance of the documentation related to receivables purchased for the Portfolio and the costs related to valuation of receivables, negotiating and concluding agreements related to the purchase of receivables for the Portfolios (including the due diligence). The agreement provides for that the association is entitled to request from the Manager the payment of contractual penalty in the amount of 10% of the average monthly remuneration that the Manager is eligible for due to performance of the agreement for each activity or breach inconsistent with the agreement, statute or legal regulations, the result of which is the damage suffered by the Association or the Fund subject to the prior notice summoning the Manager to remedy the breach in the period of 14 days from the day of finding such breach and the ineffective passing of the set deadline. The payment of contractual penalty shall not prejudice the right to seek damages in excess of
the contractual penalty pursuant to general provisions of law. The agreement is not concluded subject to any condition or a time limit. The agreement is deemed significant due to the fact that its value supersedes 10% of the Issuer’s Equity. The detailed legal basis: § 5 item 1 pt. 3 and § 9 of the regulation of the Finance Minister of 19 February 2009 on current and periodic information filed by the issuers of securities and the terms and conditions of deeming equal the information required by legal regulations of the country not being the member state. | | |
| | | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | KREDYT INKASO SPÓŁKA AKCYJNA | | | | | | | | | | | | | | |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | | | | | | | | | | |
| | | KREDYT INKASO S.A. | | Finanse inne (fin) | | | | | | | | | | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | | | | | | | | | | |
| | | 02-672 | | Warszawa | | | | | | | | | | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | | | | | | | | | | |
| | | Domaniewska | | 39a | | | | | | | | | | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | | | | | | | | | | |
| | | 22 212 57 00 | | 22 212 57 57 | | | | | | | | | | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | | | | | | | | | | |
| | | sekretariat@kredytinkaso.pl | | www.kredytinkaso.pl | | | | | | | | | | | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | | | | | | | | | | |
| | | 922-254-40-99 | | 951078572 | | | | | | | | | | | | |
| | | (NIP) | | | (REGON) | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2014-12-19 | Paweł Szewczyk | Prezes Zarządu | |||
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ