Kurs akcji Fabryki Diet wzrósł w debiucie na NC o 25 proc. do 1,2 zł
12.12.Warszawa (PAP) - Kurs akcji spółki Fabryka Diet, prowadzącej
portal poświęcony prawidłowemu odżywianiu i dietom odchudzającym,
wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań...
12.12.2008 | aktual.: 12.12.2008 13:26
12.12.Warszawa (PAP) - Kurs akcji spółki Fabryka Diet, prowadzącej portal poświęcony prawidłowemu odżywianiu i dietom odchudzającym, wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na rynku NewConnect o 25 proc. do 1,2 zł. Do pierwszej transakcji doszło przed godziną 13.
Na NewConnect zadebiutowało 648.200 akcji serii C.
W ramach oferty prywatnej przeprowadzonej od 22 maja do 25 czerwca 28 inwestorów kupiło 648.200 akcji, po cenie emisyjnej 0,96 zł za jedną akcję.
Spółka pozyskała z emisji 622 tys. zł.
Strategia spółki na lata 2009-2011 zakłada m.in. budowę marki Fabryka Diet, zwiększania oglądalności portalu do minimum 300.000 unikalnych użytkowników miesięcznie, wprowadzenie do sprzedaży co najmniej jednej linii produktów oznaczonych marką Fabryka Diet.
Spółka zamierza czerpać przychody m.in. ze sprzedaży reklam, lidów, doradztwa w zakresie żywienia.
Prognoza na ten rok zakłada osiągnięcie 38 tys. zł przychodów. Strata netto spółki ma wynieść ponad 550 tys. zł.
W przyszłym roku przychody mają wynieść 785 tys. zł, a zysk netto 110 tys. zł. W 2010 roku przychody mają wzrosnąć do ponad 2 mln zł, a zysk netto do 700 tys. zł.
Fabryka Diet jest spółką o charakterze marketingowo-medialnym, działającą w zakresie zdrowego trybu życia i racjonalnego odżywiania.
Obecnie działalność spółki skupia się na prowadzeniu społecznościowego portalu internetowego www.fabrykadiet.pl.(PAP)
pel/ jtt/