Trwa ładowanie...

Lidl przeprasza za wpis na Facebooku. "Często wykorzystujemy młodzieżowe powiedzenia"

Niemiecki dyskont reklamował na Facebooku swoją środową promocję na cukier hasłem "słodki jeżu". Wpis oburzył katolików. Lidl przeprosił i usunął grafikę.

Lidl przeprasza za wpis na Facebooku. "Często wykorzystujemy młodzieżowe powiedzenia"Źródło: PAP
d1qkzu2
d1qkzu2

Ostatnie dni w polskim handlu upłynęły pod znakiem walki Lidla i Biedronki na cukier. Niemiecka sieć nie będzie jednak wspominać swojej akcji zbyt dobrze. Klienci skarżyli się na gigantyczne kolejki przy kasach, a na dodatek niektórzy internauci poczuli się dotknięci grafiką informującą o promocji.

Lidl wykorzystał na grafice zwrot "słodki jeżu", a to wywołało oburzenie katolików.

facebook
Źródło: facebook, fot: screen

- Jestem ogromnie oburzony Państwa ostatnią akcją reklamową dotyczącą cukru. Naśmiewanie się z Jezusa Chrystusa pod postacią gry słownej wywołuje zdecydowany protest - pisał jeden z internautów na facebookowym profilu Lidla. Krytyczne głosy pojawiły się też na Twitterze.

Ostatecznie sieć zdecydowała się usunąć wpis z grafiką. "Specyfiką naszej komunikacji jest lekki język, często wykorzystujący wspomnianą grę słów czy, jak w tym przypadku, młodzieżowe powiedzenia, dzięki czemu możemy z Wami prowadzić swobodny, bezpośredni dialog. Naszą ofertę chcieliśmy zaprezentować w sposób nieformalny, tak jak często to robimy na naszym profilu. Nie chcieliśmy w ten sposób nikogo urazić" - wyjaśnili administratorzy fanpage’a.

d1qkzu2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1qkzu2