Trwa ładowanie...
d38ghj2

Lidl przeprasza za wpis na Facebooku. "Często wykorzystujemy młodzieżowe powiedzenia"

Niemiecki dyskont reklamował na Facebooku swoją środową promocję na cukier hasłem "słodki jeżu". Wpis oburzył katolików. Lidl przeprosił i usunął grafikę.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Domyślny opis zdjęcia na stronę główną
Domyślny opis zdjęcia na stronę główną (PAP)
d38ghj2

Ostatnie dni w polskim handlu upłynęły pod znakiem walki Lidla i Biedronki na cukier. Niemiecka sieć nie będzie jednak wspominać swojej akcji zbyt dobrze. Klienci skarżyli się na gigantyczne kolejki przy kasach, a na dodatek niektórzy internauci poczuli się dotknięci grafiką informującą o promocji.

Lidl wykorzystał na grafice zwrot "słodki jeżu", a to wywołało oburzenie katolików.

    facebook
(facebook, Fot: screen)

- Jestem ogromnie oburzony Państwa ostatnią akcją reklamową dotyczącą cukru. Naśmiewanie się z Jezusa Chrystusa pod postacią gry słownej wywołuje zdecydowany protest - pisał jeden z internautów na facebookowym profilu Lidla. Krytyczne głosy pojawiły się też na Twitterze.

Ostatecznie sieć zdecydowała się usunąć wpis z grafiką. "Specyfiką naszej komunikacji jest lekki język, często wykorzystujący wspomnianą grę słów czy, jak w tym przypadku, młodzieżowe powiedzenia, dzięki czemu możemy z Wami prowadzić swobodny, bezpośredni dialog. Naszą ofertę chcieliśmy zaprezentować w sposób nieformalny, tak jak często to robimy na naszym profilu. Nie chcieliśmy w ten sposób nikogo urazić" - wyjaśnili administratorzy fanpage’a.

d38ghj2

Podziel się opinią

Share
d38ghj2
d38ghj2