Trwa ładowanie...

Lidl rozpycha się na rynku. 1500 sklepów? "Możliwe do osiągnięcia"

Jeszcze w tym roku liczba sklepów Lidla w Polsce ma przekroczyć 900. Sieć ma jednak apetyt na znacznie więcej.

Lidl planuje dalszą ekspansję na polskim rynku Lidl planuje dalszą ekspansję na polskim rynku Źródło: PAP, fot: PAP/EPA/ANTONIO BAT
dkijlft
dkijlft

Sieć coraz śmielej celuje w mniejsze miejscowości, gdzie również widzi duży potencjał. I zamierza kontynuować szybki rozwój w Polsce, otwierając 40-50 nowych placówek rocznie - zdradza nieoficjalnie przedstawiciel Lidla, pragnący zachować anonimowość, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl. Już teraz firma otwiera placówki w mniejszych miastach.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nadchodzi wielka fala modernizacji budynków. Na co zwrócić uwagę?

Lidl wchodzi do mniejszych miejscowości

Wyniki sprzedaży w nowych lokalizacjach są świetne, zarówno pod względem ilości klientów, jak i sprzedaży - podkreśl przedstawiciel firmy.

I dodaje, że Lidl wprowadza też nowe projekty marketów, takie jak piętrowe sklepy, które pozwalają lepiej dostosować się do różnorodnych lokalizacji.

dkijlft

Obecnie sieć ma w Polsce ponad 850 sklepów. Według przedstawiciela Lidla potencjał polskiego rynku detalicznego jest bardzo obiecujący i sieć może otworzyć jeszcze kilkaset sklepów. Co więcej, w perspektywie 2-3 lat potencjał ten może zwiększyć się o kilkaset kolejnych placówek. Główną przyczyną takiego optymizmu jest rosnąca siła nabywcza Polaków.

Na pytanie Wiadomości Handlowych, czy w Polsce jest miejsce na przynajmniej 1500 sklepów Lidl, przedstawiciel sieci mówi krótko: liczba ta jest "możliwa do osiągnięcia".

W poprzednich latach Lidl otwierał w Polsce od 30 do 40 sklepów rocznie. W 2022 roku liczba ta wzrosła do niemal 100.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
dkijlft
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dkijlft

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj