Trwa ładowanie...
d2ybaqf
d2ybaqf

LiveChat miał łącznie 7463 płatnych klientów na koniec IV, o 55% więcej r/r

Warszawa, 06.05.2014 (ISBnews) – LiveChat Software zwiększył liczbę klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat do 7463, tj. o ponad 55% r/r, podała...
Share
d2ybaqf

Warszawa, 06.05.2014 (ISBnews) – LiveChat Software zwiększył liczbę klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat do 7463, tj. o ponad 55% r/r, podała spółka na podstawie danych pochodzących z systemów sprzedaży na dzień 1 maja 2014 r. Tylko w kwietniu liczba klientów wzrosła o 244 firmy.

"Liczba klientów to dla Livechat SoftwareLivechat Software (Zobacz notowania spółki ») jeden z kluczowych wskaźników biznesowych. Co więcej, naszym celem jest pozycja globalnego lidera pod tym względem. Jego osiągnięcie jest coraz bliżej i cieszę się, że nie zwalniamy, ale wręcz przeciwnie – zwiększamy tempo w którym się rozwijamy" - powiedział prezes Livechat SoftwareLivechat Software Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

"Dla porównania na początku poprzedniego miesiąca (1 kwietnia 2014 r.) liczba klientów spółki wynosiła 7219. Przed rokiem (1 maja 2013 r.) liczba klientów wynosiła 4789" - podano również.

d2ybaqf

Wcześniej w rozmowie z ISBnews prezes Mariusz Ciepły wskazał, że Livechat SoftwareLivechat Software celuje w osiągnięcie łącznej liczby 10 tys. klientów w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta.

LivechatLivechat zadebiutował na warszawskiej giełdzie 11 kwietnia. W efekcie oferty publicznej, przeprowadzonej wcześniej, Livechat SoftwareLivechat Software został wyceniony na ponad 476 mln zł.

Livechat SoftwareLivechat Software przedstawił prognozę finansową, zgodnie z którą za rok obrotowy trwający od kwietnia 2013 r. do marca 2014 r. zaraportuje zysk netto na poziomie 9,8 mln zł wobec 5,7 mln zł w poprzednim okresie sprawozdawczym. W obecnym roku obrotowym (kwiecień 2014 – marzec 2015) zysk netto ma wynieść 14,9 mln zł.

d2ybaqf

Spółka prognozuje, że wynik EBITDA w 2013/14 roku obrotowym wyniesie 12,6 mln zł (co daje marżę EBITDA na poziomie 70,6 proc.) wobec 7,3 mln zł w poprzednim roku. W 2014/15 r. obr. Livechat SoftwareLivechat Software osiągnie marżę EBITDA w wysokości 74,8 proc. co przełoży się na wynik na poziomie 18,9 mln zł.

Przychody wyniosą odpowiednio 17,9 mln zł w roku obrotowym kończącym się w marcu 2014 r. i 25,3 mln zł w kolejnym roku, wobec 11,2 mln zł w roku 2012.

Po trzech kwartałach 2013/14 roku obrotowego spółka wypracowała już 12,4 mln zł przychodów, 8,8 mln zł EBITDA oraz 6,8 mln zł zysku netto. Na każdym poziomie wynik był lepszy niż wypracowany w całym poprzednim (2012/13) roku obrotowym.

Wrocławska spółka jest czołowym, globalnym producentem oprogramowania typu live chat, które wspiera sprzedaż lub relacje z klientem. Umożliwia ona właścicielom strony internetowej bezpośredni kontakt (czat) z odwiedzającymi ją klientami oraz udostępnia dodatkowe, rozbudowane funkcjonalności, w tym wiele narzędzi analitycznych.

Z usług Livechat SoftwareLivechat Software korzystają m.in. takie firmy jak Orange, Samsung, Tele2, Adobe czy Kaspersky Lab. Produkt LiveChat, oferowany przez spółkę, jest adresowany zarówno do dużych, jak i małych firm, które chcą się kontaktować ze swoimi klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej.

(ISBnews)

d2ybaqf

Podziel się opinią

Share
d2ybaqf
d2ybaqf