LPP planuje zwiększyć sprzedaż o ponad 10% w tym roku
Warszawa, 20.08.2015 (ISBnews) - LPP planuje w tym roku zwiększyć sprzedaż o powyżej 10%, przy równoczesnym spadku marży brutto o 4-6 pkt proc. Spadek kosztów SG&A/m2 powinien wynieść około 10%, poinformowała spółka.
20.08.2015 10:20
LPP zakłada, że dynamika EBIT w II poł. br. powinna być lepsza niż w pierwszych sześciu miesiącach tego roku. Wpływ na to mają mieć - jak podano w prezentacji - planowane mniejsze wyprzedaże, możliwość przełożenia wyższego kursu USD na ceny detaliczne oraz redukcja kosztów i rozbudowa centrum logistycznego.
Ryzyka, jakie mogą wpłynąć na działalność spółki w II półr. br. to dalszy spadek trafficu w Polsce, dalsza aprecjacja USD wobec PLN oraz zaognienie konfliktu pomiędzy Ukrainą a Rosją, podała także spółka.
LPP zarządza 5 znanymi markami modowymi. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.
(ISBnews)