MarcPol dokończy modernizację swojej sieci sklepów w 2015 r.
Warszawa, 13.01.2015 (ISBnews) - MarcPol planuje zakończenie w tym roku modernizacji sieci swoich sklepów, poinformowała wiceprezes Iwona Zarucka. Celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez lepszą prezentację produktów. W ubiegłym roku firma odnowiła kilkanaście placówek.
13.01.2015 12:49
"Niektóre z najstarszych lokalizacji nie odpowiadały już naszym standardom i wymagały modernizacji. Odnowiliśmy kilkanaście sklepów. Cały proces zakończymy w 2015 roku" - zapowiedziała Zarucka, cytowana w komunikacie.
Pierwszą odnowioną placówką sieci MarcPol był sklep zlokalizowany przy ulicy Pruszkowskiej w Warszawie. Większość prac w modernizowanych placówkach była realizowana w drugiej połowie 2014 r. W ramach rewitalizacji uatrakcyjniona została także oferta sklepów i prezentacja produktów na półkach.
"Naszym celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez lepszą prezentację produktów. Jednocześnie wprowadzamy nowe pozycje asortymentowe, rezygnując z najmniej popularnych wyrobów" - dodała wiceprezes MarcPolu.
W grudniu ubiegłego roku sieć MarcPol zapowiedziała uruchomienie w 2015 roku ok. 40 nowych placówek. Na 2016 r. zaplanowane jest na razie uruchomienie 17 nowych sklepów.
MarcPol S.A. powstał w 1988 roku i posiada obecnie ponad 60 placówek. W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4000 m2, supermarkety, jak i mniejsze sklepy. Drugim filarem działalności jest budowa i zarządzanie obiektami handlowymi.
(ISBnews)