market-Detal chce otwierać ponad 30 sklepów Mila rocznie

Warszawa, 02.02.2015 (ISBnews) - market-Detal otwarł łącznie 167 supermarketów pod marką Mila w styczniu br. i planuje otwierać ponad 30 sklepów rocznie na terenie całego kraju, poinformowała dyrektor marketingu Sylwia Kocon.

02.02.2015 | aktual.: 02.02.2015 11:23

"Warto podkreślić, że nasze sklepy obecne są w 89 miejscowościach w Polsce, a już w lutym otworzymy kolejne 9 placówek. Do końca roku łącznie powstanie ponad 30 nowych supermarketów" - powiedziała Kocon, cytowana w komunikacie.

Supermarkety Mila specjalizują się przede wszystkim w stoiskach tradycyjnych, na których można znaleźć wędliny i mięsa, różnorodne sery, świeże owoce i warzywa oraz pyszne ciasta. Nowa marka to 167 sklepów, które odnaleźć można w 12 województwach. W kolejnych miesiącach sieć będzie się sukcesywnie rozwijać. Do końca lutego nowe placówki handlowe powstaną dla mieszkańców Dwikóz, Łosic, Tomaszowa Mazowieckiego, Piły, Starego Sącza, Modlina, Biłgoraja, Sierakowa oraz Pisza, podano również.

Supermarkety spółki market-Detal funkcjonowały do końca 2014r. pod szyldem POLOmarket.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)