Max Elektro chce zwiększyć swoją sieć do 400 sklepów na koniec roku

Warszawa, 21.05.2015 (ISBnews) - Max Elektro chce zwiększyć swoją sieć do 400 sklepów RTV/AGD/IT na terenie Polski do końca tego roku wobec 300 obecnie, poinformował dyrektor ds. marketingu Tomasz Suchy. Firma tworzy grupę zakupową polegającą na współwłasności całej sieci przez właścicieli sklepów.

21.05.2015 11:28

"Naszym celem od samego początku była liczba 400 sklepów, ponieważ chcemy, aby sklepy Max Elektro były w każdym mieście w Polsce liczącym do 100 tys. mieszkańców. Takich miast jest właśnie około 400. Do końca bieżącego roku Max Elektro chce objąć swym zasięgiem sto kolejnych sklepów" - powiedział Suchy, cytowany w komunikacie.
Jak podano, Max Elektro stało się spółką akcyjną. Od tej pory właściciel każdego sklepu, dotychczas współpracującego z siecią, może stać się jej współudziałowcem.

"Po upadku kolejnej dużej sieci z branży RTV/AGD w 2013 roku, zauważyliśmy pewnego rodzaju lukę na rynku. Chcieliśmy ją wypełnić i w jakiś sposób zrzeszyć sklepy z całej Polski, jednocześnie oferując im współwłasność, która gwarantuje pewnego rodzaju bezpieczeństwo na rynku. Na Zachodzie działa to na zasadzie spółdzielni, my nazwaliśmy to grupą zakupową, ponieważ taka nazwa lepiej się kojarzy" - dodała założycielka grupy Ewa Tomaszek, cytowana w komunikacie.

Dyrektor Max Elektro zaznaczył, że grupa zakupowa to model opierający się na wartościach takich jak zaufanie, partnerstwo, zaangażowanie we wspólny biznes, wspólna wizja przyszłości.

"Ze swojej strony niczego nie narzucamy. Jestem przekonany, że jeśli wszyscy razem solidarnie będziemy pracować nad marką Max Elektro, osiągnie ona sukces na niespotykaną skalę" - ocenił Suchy.

"Wartość nominalna akcji spółki Max Elektro wynosi tysiąc zł. Każdy akcjonariusz uzyska dywidendę za dany rok obrotowy. Niezależna firma konsultingowa na koniec 2014 roku wyceniła logo na wartość ponad 2 mln zł, ale w przeciągu pięciu najbliższych lat może ono osiągnąć wartość nawet 15 mln zł. Dla akcjonariuszy może to więc oznaczać nawet sześciokrotny zysk z zainwestowanych w akcje pieniędzy" - napisano w informacji.

Firma funkcjonuje na zasadzie hurtowni ze sprzętem RTV/AGD/IT, a w swoich działaniach stawia na relacje partnerskie. "Max Elektro dostarcza sklepom produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach, oferując im ponadto branding lokalu, a także reklamę sieci, do której od tej pory należą. Właściciele sklepów decydujący się na współpracę w ramach grupy zakupowej cenią sobie przede wszystkim niezależność oraz możliwość wspólnej reklamy" - czytamy dalej.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)