Na kryzysie zyskują stacje paliwowe przy marketach

Obecnie w Polsce działają 124 stacje paliwowe
przy hiper- i supermarketach, które wyraźnie zyskują na kryzysie. Przyciągają one klientów przede
wszystkim niską ceną - pisze "Rzeczpospolita".

03.04.2009 | aktual.: 03.04.2009 06:21

Mimo że stacje te stanowią zaledwie 1,7% wszystkich istniejących w kraju, pod względem ilości sprzedanego paliwa mają lepsze wyniki od stacji zagranicznych koncernów, nawet tych klasy premium.

Zdaniem Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego faktyczny udział stacji przy sklepach w krajowym rynku detalicznym wynosi nawet 4%, a w tym roku może wzrosnąć do 5%.

Kolejne sieci handlowe zapowiadają otwarcie nowych stacji. Do końca grudnia 2009 r. może ich powstać nawet 20 - wylicza "Rzeczpospolita".

Źródło artykułu:PAP
kryzysbenzynapaliwo
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)