Najbardziej zwodnicze reklamy finansowe 2009

Kredyt oprocentowany na 6,99 proc., za który naprawdę zapłacisz cztery razy więcej. 20-złotowy prezent, ale prowizja - 40 zł. I lokata, która rośnie na niby. "Gazeta Wyborcza" pokazuje najbardziej zwodnicze reklamy finansowe minionego roku.

Najbardziej zwodnicze reklamy finansowe 2009
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

04.01.2010 | aktual.: 04.01.2010 07:14

Oto jeden z przykładów: Bank Citi Handlowy obiecywał prezent w gotówce do 1200 zł każdemu, kto na święta weźmie pożyczkę. Żeby zasłużyć na 20-złotowy prezent, trzeba było zaciągnąć 2000 zł wysoko oprocentowanej pożyczki i założyć w Citi konto osobiste, które rocznie kosztuje... ponad 40 zł.

Kto i jak nas rąbie w "Gazecie Wyborczej".

Źródło artykułu:PAP
kredytbankireklama
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)