"Novitus. Ustaw zegar". Awaria kas fiskalnych i oświadczenie producenta

Awaria kas fiskalnych firmy Novitus Delio to poważny problem dla całej masy przedsiębiorców w kraju.Wraz z pierwszym stycznia 2020 r. dostępne w całym kraju urządzenia przestały prawidłowo działać.

"Novitus. Ustaw zegar". Awaria kas fiskalnych i oświadczenie producenta
Źródło zdjęć: © 123RF
Jakub Stasiak

02.01.2020 11:57

"Novitus. Ustaw zegar". Awaria kas fiskalnych i oświadczenie producenta

Wraz z początkiem 2020 roku w drukarkach Delio wystąpił "błąd zegara" blokujący możliwość wystawienia paragonów. Jak zapewnia producent, naprawa błędu nie powinna zająć dużo czasu, ale nie ma możliwości przeprowadzenia jej zdalnie. Dlatego też przedsiębiorcy muszą dostarczyć sprzęt do firmy.

Jak informuje producent za pośrednictwem facebooka, uruchomiona została specjalna akcja serwisowa, a Oddziały Serwisu Novitus w całej Polsce pracują bezustannie nad usuwaniem usterek i maksymalnym przyspieszeniem wszystkich napraw.

Sama naprawa jest możliwa wyłącznie w serwisie i nie można jej wykonać zdalnie. Jednocześnie drukarki z usterką należy dostarczyć do Partnera Novitus opiekującego się urządzeniem, który zajmie się obsługą naprawy. Dane kontaktowe serwisu znajdują się w książce serwisowej drukarki na pierwszej stronie.

"Novitus. Ustaw zegar".

Producent deklaruje, że pokryje wszystkie koszty naprawy niedziałającego sprzętu. Jak czytamy na stronie producenta, sam proces naprawy nie jest długotrwały, jednak ze względu na dużą ilość urządzeń, prawdopodobnie dojdzie do kolejkowania zleceń, co sprawia, że proces serwisowania sprzętu może potrwać nieco dłużej. "Serwisy Novitus oraz Partnerów Serwisowych pracują obecnie bez przerwy, aby zminimalizować czas oczekiwania" - czytamy dalej.

Z dalszej części oświadczenia dowiadujemy się, iż w ciągu 25 lat historii Novitus wprowadził na rynek ponad milion urządzeń fiskalnych i jest to pierwsza tego typu awaria.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)