Nowa coca-cola wchodzi dzisiaj do sklepów. Firma szuka świeżych smaków

Coca-Cola eksperymentuje z nowymi smakami napojów. W poniedziałek 19 lutego premierę ma jeden z nich - Coca-Cola Spiced. Póki co, na rynku amerykańskim i kanadyjskim. Koncern nie poinformował, czy nowy wariant smakowy pojawi się w Europie.

Nowa Coca-Cola wchodzi do sklepów. Firma szuka świeżych smaków
Nowa Coca-Cola wchodzi do sklepów. Firma szuka świeżych smaków
Źródło zdjęć: © Adobe Stock
oprac. AS

19.02.2024 10:36

Coca-Cola pisze, że nowa wersja smakowa będzie połączeniem zwykłej coli, maliny i przypraw. Wśród tych ostatnich na liście ma znaleźć się cynamon. Całość, jak obiecuje nazwa, będzie pikantna. Napój będzie dostępny w butelkach i puszkach.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Ryanair będzie torpedować CPK - Maciej Wilk #17

Tak samo jak tradycyjna coca-cola, także nowy wariant smakowy będzie można dostać w sklepach w wersji bez cukru. Obie wersje - Coca-Cola Spiced i Coca-Cola Spiced Zero Sugar - trafią do sprzedaży w USA i Kanadzie 19 lutego.

Coca-Cola eksperymentuje ze smakami

To nie pierwsza próba amerykańskiego giganta z wprowadzeniem na rynek nowych odmian swojego napoju. W połowie lutego koncern wypuścił limitowaną edycję o nazwie Coca-Cola Happy Tears. Co ciekawe, napój sprzedawany był wyłącznie za pośrednictwem Tik-Toka. W tym przypadku możliwość kupna mieli wyłącznie konsumenci z USA i Wielkiej Brytanii.

W 2022 r. koncern wypuścił natomiast osiem limitowanych edycji. Konsumenci mogli się wówczas zapoznać m.in. z coca-colą z arbuzem, truskawką, czy kokosem.

Coca-Cola sięgała także w przeszłości po pomoc sztucznej inteligencji. W 2023 r. AI zebrała dane wprowadzone przez badaczy firmy, "opracowała profile smakowe i dopasowała je do siebie.

- Zainspirowani ponadczasowością Coca-Coli, chcemy uczcić wyobrażenia o tym, jak może wyglądać przyszłość. Dzięki technologii opartej na sztucznej inteligencji Coca-Cola Y3000 Zero Sugar pozwala sobie wyobrażać, jak mogłaby smakować Coca-Cola z przyszłości i wprowadza innowacyjne doświadczenia, które pozwalają odkrywać przyszłość - wyjaśniała Oana Vlad, starszy dyrektor ds. globalnej strategii Coca-Coli, w komunikacie prasowym.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (98)