Nowe marki powalczą o nasze pieniądze
Z naszego rynku znikają kolejne marki. Życie nie znosi jednak pustki. W ich miejsce pojawią się następne. Tylko w 2012 roku do Polski ma wejść 25 nowych zagranicznych marek - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
Z Polski wycofuje się sieć szwedzkich barów kawowych Wayne's Coffee. Ważą się losy Bomi i Gino Rossi. Właściciela ma wkrótce również zmienić sieć drogerii należąca do Schleckera.
Zamiast tych i innych marek do Polski wejdzie 25 nowych. To najwięcej spośród wszystkich krajów regionu. Na Węgrzech zadebiutują 4 nowe marki, a w Czechach - 14.
16 maja otwarto w Polsce w Kielcach pierwszy supermarket obuwniczy Kari, rosyjskiego miliardera Igora Yakovleva. Tego samego dnia w Galerii Krakowskiej uruchomiono pierwszy sklep z mrożonymi jogurtami amerykańskiej sieci Loveyo. Wkrótce zadebiutują u nas: Nordsee (pierwszy rybny fast food), American Eagle (amerykańska marka odzieżowa), Attirance (łotewska sieć kosmetyczno-drogeryjna) czy My Culture (sieć z przekąskami i deserami).