Nowość w Burger Kingu. Sieć wprowadza wielorazowe opakowania
Burger King podąża za pro-środowiskowym trendem i proponuje swoim klientom wielorazowe opakowania do napojów i posiłków. Czy nowy pomysł zrewolucjonizuje rynek fast foodów?
Wielorazowe opakowania, kubki, słomki stają się coraz bardziej popularne i jak widać, trend ten dotarł i do branży fast foodów.
Burger King proponuje swoim klientom wielorazowe opakowania. Jak to w praktyce ma wyglądać? Kiedy klient zamówi kanapkę Whoppera lub napój, produkty zostaną zapakowane w specjalne pojemniki wielorazowe. O czym warto wspomnieć, nie jest to rozwiązanie, które będzie miało monopol na pakowanie posiłków w Burger Kingu.
Jak czytamy na usatoday.com, klient wciąż będzie mógł zamówić posiłek bądź napój w jednorazowym opakowaniu. Jeśli jednak zdecyduje się na pojemnik "na więcej niż raz", będzie musiał przy realizacji zamówienia wpłacić kaucję. Przy zwrocie opakowań, pieniądze wrócą do kieszeni klienta
Biznes liczy na wsparcie rządu. Nowa tarcza antykryzysowa? "Z całą pewnością nie"
- Inwestujemy w rozwój wielorazowych opakowań, które pomogą pchnąć branżę gastronomiczną do przodu w ograniczaniu ilości odpadów pochodzących z jednorazowych pojemników na jedzenie - powiedział Matthew Banton, szef innowacji i zrównoważonego rozwoju w Burger King Global.
Nowa inicjatywa wejdzie do sieci fast foodów w 2021 roku. Początkowo z wielorazowych opakowań będzie można skorzystać w restauracjach Burger Kinga w Nowym Jorku, Portland, Oregonie i Tokio.
Skontaktowaliśmy się z biurem prasowym spółki AmRest, która ma pod swoimi skrzydłami Burger Kinga. Zapytaliśmy, kiedy możemy oczekiwać wielorazowych opakowań w polskich restauracjach. Poinformujemy, gdy dostaniemy odpowiedź.