NTT System chce zwiększyć poziom rentowności operacyjnej do 1‑1,5 proc. - strategia

27.06. Warszawa (PAP) - Jednym z głównych celów strategii NTT System na lata 2013-15 jest zwiększenie rentowności operacyjnej do poziomu 1-1,5 proc. oraz systematyczne zwiększanie...

27.06.2013 | aktual.: 27.06.2013 12:08

27.06. Warszawa (PAP) - Jednym z głównych celów strategii NTT System na lata 2013-15 jest zwiększenie rentowności operacyjnej do poziomu 1-1,5 proc. oraz systematyczne zwiększanie przychodów o 5-15 proc. r/r - podała spółka w komunikacie.

Pozostałe cele strategii to: zwiększenie oferty produktów pod własną marką szczególnie urządzeń mobilnych (smartfon, tablet, ebook), intensywny rozwój oferty kontentu na produkowane urządzenia, zwiększanie udziału usług integratorskich z zakresu infrastruktury IT oraz zwiększanie obszaru działalności (eksport, nowe sektory: smb, opieka zdrowotna, edukacja)

Spółka chce, aby sprzedaż produktów pod własną marką (tablety, desktopy, komputery AIO, serwery) stanowiła w 2015 r. 25 proc. sprzedaży ogółem.

Wśród planów NTT jest m.in. rozszerzenie kompetencji zakładu produkcyjnego w zakresie produkcji tabletów (realizacja specjalnych zleceń do projektów biznesowych) i wejście na rynek zamówień publicznych oraz wejście na rynek SMB.

W latach 2014-2015 r. NTT chce osiągnięć sprzedaż tabletów pod własną marką na poziomie 100 tys. rocznie oraz rozpocząć sprzedaż smartfonów pod własną marką. Spółka chce rozpocząć sprzedaż urządzeń mobilnych w kanale telekomunikacyjnym, oraz do działów telco w sieciach detalicznych.(PAP)

gsu/ gor/

Źródło artykułu:PAP
giełdainformatykaspółka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)