Oglądalność TVN ogółem spadła r/r w lutym '10 do 12,65 proc. z 13,19 proc.

02.03. Warszawa (PAP) - W lutym 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 12,65 proc. z 13,19 proc. rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS...

02.03. Warszawa (PAP) - W lutym 2010 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 12,65 proc. z 13,19 proc. rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Na pierwszym miejscu utrzymała się TVP1 z oglądalnością na poziomie 21,34 proc. wobec 23,62 proc. w lutym 2009 roku.

Na drugim miejscu nadal była TVP2 z udziałem 15,72 proc. wobec 16,02 proc. rok wcześniej.

Całodobowy udział Polsatu spadł w lutym 2010 roku do 12,97 proc. z 14,46 proc.

Oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła w lutym 2010 roku do 13,68 proc. z 14,78 proc. rok wcześniej, a Polsatu spadła do 15,46 proc. z 17,54 proc.

TVP1 zmniejszył udział w grupie komercyjnej całodobowo do 17,79 proc. z 19,55 proc., zaś TVP2 zmniejszył udział do 14,43 proc. z 15,08 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł w lutym 2010 roku do 14,98 proc. z 16,75 proc., a Polsatu spadł do 13,76 proc. z 14,97 proc. rok wcześniej. (PAP)

bas/ asa/

Źródło artykułu:PAP
mediapolsatgiełda

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)