Oglądalność TVN w kwietniu 2013 roku spadła rdr do 13,8 proc. z 15,4 proc.

06.05. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w kwietniu 2013 roku do 13,8 proc. z 15,4 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na...

06.05.2013 | aktual.: 06.05.2013 13:38

06.05. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w kwietniu 2013 roku do 13,8 proc. z 15,4 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w kwietniu 2013 r. spadł do 12,6 proc. z 14,9 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 13,5 proc. z 15,1 proc., a TVP2 do 10,5 proc. z 12,5 proc.

W kwietniu 2013 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 15,6 proc. z 16,9 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 13,9 proc. z 16,8 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 9,8 proc. z 11,5 proc., a udział TVP2 spadł do 9,2 proc. z 10,3 proc.

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w kwietniu 2013 roku był TVN z udziałem 17,5 proc., wobec 20 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 11,7 proc. z 13,4 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 9,1 proc. wobec 9,9 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 7,4 proc. wobec 8,2 proc. przed rokiem. (PAP)

kam/ asa/

Źródło artykułu:PAP
mediagiełdatvn
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)