Oglądalność TVN w lutym 2013 roku spadła rdr do 13 proc. z 13,8 proc.
07.03. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w lutym 2013 roku do 13,0 proc. z 13,8 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na...
07.03.2013 | aktual.: 07.03.2013 20:23
07.03. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w lutym 2013 roku do 13,0 proc. z 13,8 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w lutym 2013 r. spadł do 12,9 proc. z 14,8 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 13,9 proc. z 16,6 proc., a TVP2 do 11,3 proc. z 13,1 proc.
W lutym 2013 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 14,1 proc. z 14,4 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 14,5 proc. z 16,8 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 10,6 proc. z 13,2 proc., a udział TVP2 spadł do 9,6 proc. z 11,1 proc.
W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w lutym 2013 roku był TVN z udziałem 15,9 proc., wobec 16,7 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 12,6 proc. z 12,8 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 9,3 proc. wobec 10,7 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 7,8 proc. wobec 8,9 proc. przed rokiem. (PAP)
kam/ jtt/