Oglądalność TVN w lutym 2014 roku spadła rdr do 11,7 proc. z 13,0 proc.
03.03. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w lutym 2014 roku do 11,7 proc. z 13,0 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na...
03.03.2014 | aktual.: 03.03.2014 13:53
03.03. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w lutym 2014 roku do 11,7 proc. z 13,0 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w lutym 2014 r. spadł do 10,8 proc. z 12,9 proc. rok wcześniej, udział TVP1 wzrósł do 15,1 proc. z 13,9 proc., a TVP2 do 11,6 proc. z 11,3 proc. Poniżej tabela:
II 2014 r. II 2013 r.
TVN 11,7% 13,0% TVN 7 3,3% 3,5% TVN24 2,8% 3,0 % TTV 1,3% 0,8% TVP1 15,1% 13,9% TVP2 11,6% 11,3% Polsat 10,8% 12,9% TV4 2,5% 3,1% TVP Info 1,1% 3,0% W lutym 2014 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 12,7 proc. z 14,1 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 12,3 proc. z 14,5 proc., TVP1 zwiększyła udział do 11,8 proc. z 10,6 proc., a udział TVP2 wzrósł do 9,9 proc. z 9,6 proc. Poniżej tabela:
II 2014 r. II 2013 r.
TVN 12,7% 14,1% TVN 7 3,2% 3,7% TVN24 2,3% 2,3% TTV 1,4% 0,7% TVP1 11,8% 10,6% TVP2 9,9% 9,6% Polsat 12,3% 14,5% TV4 2,3% 2,9% TVP Info 0,5% 1,4% W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w lutym 2014 roku był TVN z udziałem 14,0 proc., wobec 15,9 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 10,8 proc. z 12,6 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 11,9 proc. wobec 9,3 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 9,0 proc. wobec 7,8 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:
II 2014 r. II 2013 r.
TVN 14,0% 15,9% TVN 7 2,8% 3,2% TVN24 3,8% 3,9% TTV 1,5% 0,6% TVP1 11,9% 9,3% TVP2 9,0% 7,8% Polsat 10,8% 12,6% TV4 1,8% 2,5% TVP Info 0,5% 1,6% (PAP)
kuc/ ana/