Oglądalność TVN w marcu 2013 roku spadła rdr do 13,3 proc. z 15,5 proc.
02.04. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w marcu 2013 roku do 13,3 proc. z 15,5 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na...
02.04.2013 | aktual.: 02.04.2013 14:38
02.04. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w marcu 2013 roku do 13,3 proc. z 15,5 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w marcu 2013 r. spadł do 13,1 proc. z 15,1 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 14,8 proc. z 15,9 proc., a TVP2 do 11 proc. z 12,7 proc.
W marcu 2013 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 15 proc. z 16,9 proc. rok wcześniej. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 14,8 proc. z 16,8 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 11 proc. z 12,4 proc., a udział TVP2 spadł do 9,8 proc. z 10,5 proc.
W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w marcu 2013 roku był TVN z udziałem 16,8 proc., wobec 20,2 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 12,4 proc. z 13,1 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 9,8 proc. wobec 9,9 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 8,6 proc. wobec 8,4 proc. przed rokiem. (PAP)
gsu/ ana/