Trwa ładowanie...
d2ydd4d

Oglądalność TVN w marcu 2014 roku spadła rdr do 12,7 proc. z 13,3 proc.

02.04. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w marcu 2014 roku do 12,7 proc. z 13,3 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na...

Share
d2ydd4d

02.04. Warszawa (PAP) - Oglądalność kanału TVNTVN (Zobacz notowania spółki ») w grupie wszyscy 4+ spadła w marcu 2014 roku do 12,7 proc. z 13,3 proc. rok wcześniej - podał TVNTVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w marcu 2014 r. spadł do 12,4 proc. z 13,1 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 13,4 proc. z 14,8 proc., a TVP2 do 9,7 proc. z 11 proc. Poniżej tabela:

III. 2014 r. III. 2013 r.

TVN 12,7% 13,3% TVN 7 3,4% 3,5% TVN24 3,1% 3,0% TTV 1,2% 0,9% TVP1 13,4% 14,8% TVP2 9,7% 11,0% Polsat 12,4% 13,1% TV4 2,5% 3,1% TVP Info 2,9% 3,0% W marcu 2014 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 14,4 proc. z 15 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 14 proc. z 14,8 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 9,7 proc. z 11 proc., a udział TVP2 spadł do 8,4 proc. z 9,8 proc. Poniżej tabela:

d2ydd4d

III. 2014 r. III. 2013 r.

TVN 14,4% 15,0% TVN 7 3,3% 3,6% TVN24 2,6% 2,4% TTV 1,3% 0,8% TVP1 9,7% 11,0% TVP2 8,4% 9,8% Polsat 14,0% 14,8% TV4 2,6% 2,9% TVP Info 1,1% 1,5% W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w marcu 2014 roku był TVN z udziałem 16,1 proc., wobec 16,8 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 12 proc. z 12,4 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 9,3 proc. wobec 9,8 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 7,2 proc. wobec 8,6 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:

III. 2014 r. III. 2013 r.

TVN 16,1% 16,8% TVN 7 3,1% 3,2% TVN24 4,2% 3,7% TTV 1,3% 0,7% TVP1 9,3% 9,8% TVP2 7,2% 8,6% Polsat 12,0% 12,4% TV4 2,2% 2,4% TVP Info 0,8% 1,6% (PAP)

kam/ asa/

d2ydd4d

Podziel się opinią

Share
d2ydd4d
d2ydd4d