Oto, co Polacy piją najchętniej
Napoje bezalkoholowe to aż **8,3 proc.** wartości sprzedaży i 21 proc. transakcji wszystkich dóbr powszechnych (rynku FMCG - czyli artykułów spożywczych, kosmetyków, chemii).
Specjalnie dla Wirtualnej Polski Centrum Monitoringu Rynku stworzyło ranking najpopularniejszych marek i producentów. Czy Coca-Cola rzeczywiście jest tak mocna?
Napoje bezalkoholowe to aż 8,3 proc. wartości sprzedaży i 21 proc. transakcji wszystkich dóbr powszechnych (rynku FMCG - czyli artykułów spożywczych, kosmetyków, chemii).
- Najwięcej napojów bezalkoholowych spożywamy w miesiącach ciepłych. Z danych CMR (Centrum Monitoringu Rynku) wynika, że liczba transakcji zwiększa się już w marcu, osiągając szczyt w okresie czerwiec – sierpień - zauważa Michał Pielesiak z Centrum Monitoringu Rynku. Wahania temperatury nie mają wpływu tylko na jeden sektor - rynek soków.
Specjalnie dla Wirtualnej Polski Centrum Monitoringu Rynku stworzyło ranking najpopularniejszych marek i producentów. Czy Coca-Cola rzeczywiście jest tak mocna?
Tekst: Jan Kaliński - Wirtualna Polska