Trwa ładowanie...

Piwo wygrało konkurs Perły Rynku FMCG 2011

Piwo Łomża Niepasteryzowane zostało wyróżnione w plebiscycie "Perły Rynku FMCG 2011", największym niezależnym konkursie branżowym, organizowanym przez miesięcznik Wiadomości Handlowe. Jest to jedyne piwo, które w tym roku zostało nagrodzone przez czytelników. ...

Piwo wygrało konkurs Perły Rynku FMCG 2011Źródło: AFP
d1zvxim
d1zvxim

Piwo Łomża Niepasteryzowane zostało wyróżnione w plebiscycie „Perły Rynku FMCG 2011” – największym niezależnym konkursie branżowym, organizowanym przez miesięcznik "Wiadomości Handlowe". Jest to jedyne piwo, które w tym roku zostało nagrodzone przez czytelników.

W tym roku do konkursu producenci zgłosili 330 produktów, które zadebiutowały na rynku w 2010 roku. W kategorii „Alkohole do 18%”, w której startowała Łomża Niepasteryzowane, brały udział tylko piwa i wina. Jako laureat Łomża uzyskała prawo do posługiwania się logotypem przyznanej nagrody w celach marketingowych.

- Wyróżnienie otrzymane w konkursie potwierdza, że zarówno w koszykach konsumentów, jak i na półkach sklepowych, nie brakuje miejsca dla ciekawych, innowacyjnych produktów i marek regionalnych. Wzrost sprzedaży Łomży o 49 proc. w I kwartale 2011 r. w porównaniu z analogicznym okresem w 2010 r. potwierdza ten trend – mówi Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża. – Nagrodzona Łomża Niepasteryzowane w charakterystycznym „bączku” została bardzo dobrze przyjęta przez naszych konsumentów, zwłaszcza przez mieszkańców Warszawy. Jednak nie spoczywamy na laurach i wciąż intensywnie rozbudowujemy portfolio marki Łomża. W tym roku wprowadziliśmy kolejne ciekawe nowości – Łomżę Export Miodowe oraz Łomżę Export Pszeniczne. Duży sukces odniosła zwłaszcza miodowa Łomża, która w bardzo krótkim czasie osiągnęła prawie 10-procentowy udział w całości sprzedaży marki Łomża – dodaje.

W konkursie „Perły Rynku FMCG” to detaliści – właściciele i pracownicy sklepów – wskazują najlepsze nowości rynkowe. Wybierając produkty o największym według nich potencjale, prognozują ich przyszły sukces sprzedażowy.

Do tegorocznej edycji plebiscytu producenci zgłosili 330 produktów, które zostały posegregowane na 60 kategorii. Badanie wśród czytelników miesięcznika przeprowadzono metodą ankiety dołączonej do marcowego wydania „Wiadomości Handlowych”.

d1zvxim

Do instytutu badawczego GfK Polonia, który sprawował nadzór nad konkursem, wpłynęło 981 wypełnionych ankiet. W każdej kategorii respondenci wybierali 3 produkty, które w ich własnej, subiektywnej ocenie odniosły największy sukces na rynku. Respondentów proszono również, aby wskazane produkty uszeregowali w kolejności od 1. do 3. miejsca.
Na podstawie głosów oddanych przez respondentów sporządzono ranking produktów w obrębie każdej z wyróżnionych kategorii. Im wyższą liczbę punktów uzyskał produkt, tym wyższą zajął pozycję w rankingu.

Łomża Niepasteryzowane to piwo jasne o zawartości alkoholu 6% obj., dostępne w butelkach o pojemności 0,33 litra. Dedykowane jest konsumentom poszukującym oryginalnych wrażeń smakowych i estetycznych. Łączy najlepsze tradycje regionalnego piwa z potrzebami wyrafinowanego, wielkomiejskiego konsumenta. Sprzedawane jest w charakterystycznej butelce typu "bączek" utrzymanej w minimalistycznej stylistyce.

d1zvxim
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1zvxim