PKO BP wprowadza duże zmiany. Klienci muszą się na nie przygotować
Klienci korzystający z aplikacji IKO muszą przygotować się na spore zmiany. PKO Bank Polski ogłosił w komunikacie, co dokładnie się zmieni.
Nowe zmiany zauważą szybko wszyscy korzystający z aplikacji PKO IKO. Klienci mogą dzięki niej obsługiwać konto, zlecać przelewy. Aplikacja pomocna okaże się również przy wypłatach pieniędzy z bankomatu, kiedy klient nie ma przy sobie karty.
Bank zapowiada w komunikacie nową funkcję. Otóż jeżeli zgubimy dowód osobisty lub paszport, to będziemy mogli to zgłosić instytucji finansowej za pośrednictwem aplikacji.
"Jeżeli dane dokumentów, których utratę zgłaszasz, były podane w Twoich danych w banku, przekażemy informację do ogólnopolskiej bazy dokumentów zastrzeżonych Związku Banków Polskich" - informuje bank.
"Jesteśmy na czerwonej liście". Hotele nie mają co liczyć na finansowanie z banków
Nowa funkcja ma działać zarówno na systemie operacyjnym Android, jak i na iOS. Natomiast dla posiadaczy sprzętu od Apple'a PKO BP udostępnia kolejną funkcję: powiązanie aplikacji z systemem Siri.
"Teraz możesz zlecić głosem zmianę limitu karty oraz spłatę karty kredytowej. Dodatkowo, jeżeli korzystasz z IKO na iOS, możesz dodać w Asystencie głosowym skróty dla Siri i jeszcze szybciej wydawać polecenia" - informuje bank.
PKO podaje też, na jakie funkcje zareaguje Siri:
- "Hey Siri, Talk to IKO" - uruchomisz asystenta głosowego;
- "Hey Siri, Talk to IKO - transfer" - wywołasz przelew;
- "Hey Siri, Talk to IKO - Blik" - dostaniesz kod BLIK;
- "Hey Siri, Talk to IKO - history" - sprawdzisz historię konta.