Trwa ładowanie...

PKO BP wprowadza duże zmiany. Klienci muszą się na nie przygotować

Klienci korzystający z aplikacji IKO muszą przygotować się na spore zmiany. PKO Bank Polski ogłosił w komunikacie, co dokładnie się zmieni.

PKO BP udostępnia nową wersję aplikacji IKO PKO BP udostępnia nową wersję aplikacji IKO Źródło: Getty Images
d3bgobb
d3bgobb

Nowe zmiany zauważą szybko wszyscy korzystający z aplikacji PKO IKO. Klienci mogą dzięki niej obsługiwać konto, zlecać przelewy. Aplikacja pomocna okaże się również przy wypłatach pieniędzy z bankomatu, kiedy klient nie ma przy sobie karty.

Bank zapowiada w komunikacie nową funkcję. Otóż jeżeli zgubimy dowód osobisty lub paszport, to będziemy mogli to zgłosić instytucji finansowej za pośrednictwem aplikacji.

"Jeżeli dane dokumentów, których utratę zgłaszasz, były podane w Twoich danych w banku, przekażemy informację do ogólnopolskiej bazy dokumentów zastrzeżonych Związku Banków Polskich" - informuje bank.

"Jesteśmy na czerwonej liście". Hotele nie mają co liczyć na finansowanie z banków

Nowa funkcja ma działać zarówno na systemie operacyjnym Android, jak i na iOS. Natomiast dla posiadaczy sprzętu od Apple'a PKO BP udostępnia kolejną funkcję: powiązanie aplikacji z systemem Siri.

d3bgobb

"Teraz możesz zlecić głosem zmianę limitu karty oraz spłatę karty kredytowej. Dodatkowo, jeżeli korzystasz z IKO na iOS, możesz dodać w Asystencie głosowym skróty dla Siri i jeszcze szybciej wydawać polecenia" - informuje bank.

PKO podaje też, na jakie funkcje zareaguje Siri:

  • "Hey Siri, Talk to IKO" - uruchomisz asystenta głosowego;
  • "Hey Siri, Talk to IKO - transfer" - wywołasz przelew;
  • "Hey Siri, Talk to IKO - Blik" - dostaniesz kod BLIK;
  • "Hey Siri, Talk to IKO - history" - sprawdzisz historię konta.
d3bgobb
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3bgobb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3bgobb