Play miał 11,8 mln klientów na koniec IX, chce dynamicznie pozyskiwać nowych
Warszawa, 20.11.2014 (ISBnews) - P4 - operator sieci Play - osiągnął 11,8 mln klientów na koniec września (wzrost o 1,5 mln w porównaniu rok wcześniej), z czego 46,3% stanowi postpaid, poinformował prezes Jorgen Bang-Jensen. Operator będzie intensywnie inwestował w dalsze pozyskiwanie klientów.
20.11.2014 11:48
"W III kw. ponieśliśmy znaczące wydatki na pozyskanie klientów, szczególnie kontraktowych, co oznacza że pozyskujemy głównie użytkowników z wysoką wartością. -W kolejnych kwartałach inwestycje w akwizycję klientów będą utrzymane" - powiedział Bang-Jensen podczas spotkania z dziennikarzami.
Jak wskazał, że kluczowy dla Play jest wzrost przychodów, który można osiągnąć poprzez zwiększanie bazy klientów i poprawę ARPU.
Udział rynkowy Play sięgnął 20,6% (wzrost o 2,2 pkt proc.), co prezes P4 ocenił jako jeden kluczowych osiągnięć (milestone) w tym czasie.
W segmencie przenoszonych numerów Play utrzymuje ponad 50% udział rynkowy już 22 miesiąc z rzędu.
(ISBnews)