Po album z piłkarzami w dzień meczowy albo trochę później. Biedronka podliczyła, kiedy najlepiej szła jej mundialowa sprzedaż
1,4 mln albumów o piłkarskiej reprezentacji Polski sprzedała do tej pory Biedronka. Najlepiej rozchodziły się w okolicach dni, w których na mundialu grali Polacy, a także w Dzień Dziecka.
05.07.2018 | aktual.: 06.07.2018 10:21
Sieć od 7 maja sprzedawała albumy, w których można znaleźć wiele ciekawostek na temat polskiej piłki nożnej i historię narodowego futbolu. Rekordową sprzedaż Biedronka odnotowała 1 czerwca, czyli w Dzień Dziecka.
Kolejnymi hitowymi dniami były 23 i 24 czerwca, czyli dzień meczu polskiej reprezentacji z Kolumbią i dzień poprzedzający ten mecz (przegranym 0:3), a także dni 29-30 czerwca - po meczu z Japonią (wygranym 1:0).
Sieć poinformowała też, że rozeszło się jej 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej saszetce 3 naklejki) i kart z piłkarzami. Będzie je jeszcze można kupić do 15 lipca lub do wyczerpania zapasów. Do kupienia są też jeszcze albumy.
Biedronka przypomniała też w komunikacie, że w tym roku przedłużyła umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i pozostaje Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej przez kolejne cztery lata.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl