Poczta Kwiatowa zawiodła. Nie dostarczyła kwiatów na Dzień Matki
O niedostarczonych przesyłkach informują oburzeni klienci. Na razie nie wiadomo, jaka jest skala problemu, bo - jak twierdzą internauci - Poczta Kwiatowa usuwa niewygodne komentarze.
27.05.2019 | aktual.: 27.05.2019 17:05
- Zamów do godz. 17:59, a kwiaty doręczymy jeszcze dziś! - zachęcała na swojej stronie internetowej Poczta Kwiatowa 26 maja. Na swojej stronie prezentowała też bukiety przygotowane specjalnie na Dzień Matki.
Wiele zamówionych bukietów jednak nie dotarło do adresatek.
- Niestety Poczta Kwiatowa ma problem z dostarczeniem kwiatów w dzień mamy - piszą klienci na Facebooku firmy.
- Serdecznie "dziekuję" za zrujnowanie mi wczorajszego dnia. To ogromna bezczelność z waszej strony: zamówilam srebrny wisiorek na waszej stronie, a ponieważ opcja dostawy w niedzielę byla tylko po zamówieniu kwiatów, zamówilam je oczywiscie dodatkowo, ponieważ zależało mi na dostawie w Dzień Matki. Kwiaty dostarczono, a wisiorek NIE!!! Dodatkowo na waszej stronie status zamowienia jest jako ZREALIZOWANY" - pisze na Facebooku jedna z klientek sklepu.
Czytaj też: Pomysł na biznes: Pracownia florystyczna
Na zarzuty swoich klientów firma odpowiedziała, jak do tej pory, tylko raz.
- Bardzo przepraszamy, że kwiaty nie dotarły, prosimy o kontakt mailowy na adres info@pocztakwiatowa.pl. Nasz konsultant wyjaśni sprawę - to komentarz firmy zamieszczony na Facebooku.
Internauci zarzucają przedstawicielom Poczty Kwiatowej usuwanie nieprzychylnych komentarzy. - A gdzie się podziało 50 komentarzy? - pytają użytkownicy Facebooka. Faktycznie, pod wpisem z życzeniami z okazji Dnia Matki licznik pokazuje 78 komentarzy, a wyświetla się ich niecałe 20.
Czytaj też: Pomysł na biznes: Biżuteria z roślin
Próbowaliśmy skontaktować się z Pocztą Kwiatową z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. Jak na razie, bezskutecznie.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl