Poczta Kwiatowa nie dała rady w Dzień Matki. "Jest nam przykro"

Oburzeni klienci zgłaszają się do Poczty Kwiatowej. Firmie nie udało się zrealizować wszystkich zamówień na Dzień Matki. "Problemy stanowią znikomy promil wszystkich zamówień. Jest nam przykro" - tłumaczą przedstawiciele firmy. Komentarze internautów sugerują, że nie jest to jednak "znikomy promil".

Klienci zgłaszają problemy z przesyłkami na Dzień Matki, Poczta Kwiatowa odpowiada
Źródło zdjęć: © East News
Paweł Orlikowski

Oburzeni klienci skarżą się na niedostarczone przesyłki przez Pocztę Kwiatową w Dzień Matki. W internecie pojawiają się komentarze negatywnie oceniające pracę dostawcy upominków. - Poczta Kwiatowa ma problem z dostarczeniem kwiatów - grzmiały wpisy na Facebooku już w niedzielę.

Z kolei firma zapewniała, że da radę zrealizować zamówienia nawet złożone 26 maja. "Zamów do godz. 17:59, a kwiaty doręczymy jeszcze dziś!" - zachęcała Poczta Kwiatowa w niedzielę. Na swojej stronie prezentowała też bukiety przygotowane specjalnie na Dzień Matki. Niestety, wiele zamówionych bukietów nie dotarło do adresatek.

Obejrzyj: Jest decyzja ws. polskiego atomu. Minister energii składa ważną deklarację

Teraz firma tłumaczy, że problem był marginalny. Jednak wczuwając się w emocje klientów - jest jej "niezmiernie przykro". Specjalny komunikat do klientów Poczta Kwiatowa opublikowała na swoim profilu na Facebooku.

"W Dzień Matki obsługujemy wyjątkowo dużą liczbę zamówień. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby nasze kwiaciarnie partnerskie doręczały wszystkie zamówienia. Jeśli zdarzyły się nieprawidłowości lub problemy wynikające z Dnia Matki przypadającego w niedzielę, pracujemy nad ich wyjaśnieniem" - czytamy w komunikacie.

"Problemy stanowią znikomy promil wszystkich zamówień, które w dniu wczorajszym realizowaliśmy w Polsce i na świecie. Mamy jednak świadomość, że za każdą przesyłką kryją się ludzkie emocje i uczucia, dlatego jest nam niezmiernie przykro. Jeśli z jakiegokolwiek powodu kwiaciarnie partnerskie Poczty Kwiatowej nie doręczyły przesyłki, w pełni za to odpowiadamy" - napisali przedstawiciele Poczty Kwiatowej.

Firma zapewnia, że każdy klient może liczyć na "proklienckie rozwiązanie". Poczta Kwiatowa odsyła do kontaktu z biurem obsługi poprzez formularz dostępny na stronie internetowej dostawcy.

Oburzeni klienci nie odpuszczają. Pod udostępnionym przez firmę komunikatem prześcigają się w komentarzach, co może sugerować, że problem nie był tak marginalny, jak twierdzi Poczta Kwiatowa.

"Szkoda, że to teraz klient musi się ubiegać o zwrot kosztów i anulację zamówienia, a firma nawet w ramach przeprosin nie ma nic do zaoferowania. Bukiet kwiatów, który zamówiłam na Dzień Mamy, nawet nie dotarł. Zamówienie straciło sens i to Państwo powinni informować o tym klientów" - czytamy we wpisie jednej z poszkodowanych klientek. "Jeżeli nie jest Pani zadowolona z zaproponowanego rozwiązania, to prosimy o ponowny kontakt z infolinią" - odpowiada Poczta Kwiatowa.

"Żenada. Zastrzegacie sobie gwarancję dostarczenia produktów w wybranym czasie. Wasze akcje oraz czyny są w stanie zepsuć całe święto, w moim przypadku, Dzień Matki. Z racji, iż złożyłam zamówienie 23 maja, oraz zapłaciłam niemałe pieniądze, liczyłam na 100-procentową gwarancję dostarczenia przesyłki. Nic bardziej mylnego. Do tego czasu nie dostałam ŻADNEJ wiadomości. Dopiero 26 maja o godzinie 19, jedyny odzew ze strony tej badziewnej firmy to marny email, z informacją, że nastąpił problem z doręczeniem" - głosi inny wpis oburzonej klientki, której zamówienie nie zostało zrealizowane.

"Ja tylko mam nadzieję, że dostanę z powrotem moje pieniądze! Kwiatki miały być na szczególną okazję, a to, co usłyszałam na infolinii, zakrawa na farsę" - czytamy w innym komentarzu.

Co na to Poczta Kwiatowa? "Odpowiemy na wszystkie Państwa zgłoszenia. Każdą sytuację sporną zajmiemy się najszybciej, proponując indywidualne rozwiązania. Przepraszamy, jeżeli nie udało nam się zrealizować akurat Państwa konkretnego zamówienia - pracujemy, by to naprawić" - czytamy w komunikacie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Umieścili kartkę o płatnościach gotówką. Burza w komentarzach
Umieścili kartkę o płatnościach gotówką. Burza w komentarzach
Obowiązek dla 3,5 mln Polaków w 2025 r. Inaczej 5 tys. zł kary
Obowiązek dla 3,5 mln Polaków w 2025 r. Inaczej 5 tys. zł kary
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Straszą podniesieniem cen. Branża chce sprzedawać alkohol na stacjach
Straszą podniesieniem cen. Branża chce sprzedawać alkohol na stacjach
Kupił paczki niespodzianki na Vinted za niecałe 60 zł. To w nich było
Kupił paczki niespodzianki na Vinted za niecałe 60 zł. To w nich było
Ranking zamożności. Najbiedniejsze miasteczko jest na Dolnym Śląsku
Ranking zamożności. Najbiedniejsze miasteczko jest na Dolnym Śląsku
Rząd podniesie akcyzę? Resort rolnictwa ostrzega przed skutkami
Rząd podniesie akcyzę? Resort rolnictwa ostrzega przed skutkami
Gdzie wyrzucić styropian po telewizorze albo lodówce? Oto odpowiedź
Gdzie wyrzucić styropian po telewizorze albo lodówce? Oto odpowiedź
1750 zł dopłaty do rachunków. Kto skorzysta i jak złożyć wniosek?
1750 zł dopłaty do rachunków. Kto skorzysta i jak złożyć wniosek?
Polscy rolnicy sadzą na potęgę. Wielki wzrost od nowelizacji ustawy
Polscy rolnicy sadzą na potęgę. Wielki wzrost od nowelizacji ustawy
Niemcy zbadali proszki do prania. Zwycięska marka w dyskoncie w Polsce
Niemcy zbadali proszki do prania. Zwycięska marka w dyskoncie w Polsce
Kłopoty dwóch polskich marek. Jest wniosek o upadłość
Kłopoty dwóch polskich marek. Jest wniosek o upadłość