Trwa ładowanie...
dhhnv18
28-05-2009 09:26

POPAI Poland organizuje pierwszy międzynarodowy kongres trade marketingu

W dniach 27 i 28 maja 2009 r. w warszawskim centrum wystawienniczym Expo XXI odbywa się pierwszy międzynarodowy kongres trade marketingu, zorganizowany przez POPAI Poland, stowarzyszenie non-profit działające na rzecz marketingu w miejscu sprzedaży.

dhhnv18
dhhnv18

W dniach 27 i 28 maja 2009 r. w warszawskim centrum wystawienniczym Expo XXI odbywa się pierwszy międzynarodowy kongres trade marketingu, zorganizowany przez POPAI Poland, stowarzyszenie non-profit działające na rzecz marketingu w miejscu sprzedaży.

Kongres jest pierwszym w Polsce spotkaniem ekspertów z dziedziny marketingu handlowego (at-retail) z różnych krajów Europy i USA. W czasie kongresu analizowane są różne czynniki wpływające na rozwój trade marketingu, szczególnie w obecnej sytuacji gospodarczej, gdy obcinane są wydatki na reklamę i marketing.

_ W sytuacji, gdy spadają wydatki na reklamę, kurczą się też nakłady na działania promocyjne w miejscu sprzedaży. Ale ci producenci, którzy zostaną w sklepach, wygrają. Wydając takie same pieniądze, jak przed rokiem, osiągają lepsze wyniki. Mniej jest konkurentów, z którymi trzeba rywalizować o uwagę konsumentów _- mówi Jacek Kotarbiński, dyrektor generalny POPAI Poland.

Od pozycjonowania produktów na półkach, poprzez tzw. planogramy, merchandising, category management (zarządzanie kategorią), projektowanie materiałów POS i technologiczne nowinki w sklepach aż po sukces w sprzedaży – te wszystkie zagadnienia będą poruszane w ciągu dwóch dni kongresu.

Pierwszy dzień spotkania trade marketerów i tzw. catmanów (category managerów) poświęcony jest przede wszystkim narzędziom stosowanym w marketingu w miejscu sprzedaży. Przeprowadzona będzie też druga edycja konkursu POPAI, największego w Polsce oceniającego jakość materiałów POS. Statuetki POPAi nazywane są branżowymi Oskarami POS. W czasie kongresu w ramach Digital Signage Showroom prezentowane są najciekawsze rozwiązania cyfrowe w zakresie sprzętu i oprogramowania, wykorzystywane w miejscu sprzedaży.

dhhnv18

Kongres jest okazją do wymiany doświadczeń i podzielenia się uwagami dotyczącymi oferty agencji i firm specjalizujących się w dostarczaniu usług marketingowych w miejscu sprzedaży. Różne firmy i grupy produktów spotykają się w swojej pracy na co dzień z odmiennymi problemami.

_ Konsultantki pracujące dla firm kosmetycznych spełniają wiele ról. Nie tylko zwiększają sprzedaż, ale też budują wizerunek, doradzają klientkom i tworzą bliskie relacje z konsumentek z markami. Mam nadzieję, że spotkania takie jak kongres POPAI przyczynią się do tego, iż oferta agencji marketingowych świadczących usługi w zakresie dostarczania personelu do akcji samplingowych stanie się bogatsza, bardziej profesjonalna. Agencje powinny szkolić swoje hostessy w zakresie komunikacji, dobrze przygotować je do pracy w punkcie sprzedaży _- mówi Aneta Kobiałka, Trade Marketing Manager w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris.

JS

dhhnv18
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dhhnv18