McDonald's w tarapatach. Gigant chce zmieniać ceny
Na początku 2025 r. McDonald's zanotował największy spadek przychodów od czasów pandemii. Gigant na rynku fast foodów przymierza się do wprowadzenia dużych zmian. Firma chce zmienić ceny i uruchomić kampanię wizerunkową.
W pierwszym kwartale 2025 r. przychody McDonald's w USA spadły o 3,6 proc. w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami 2024 r. Tak słabych wyników firma nie notowała od 5 lat - zauważył niemiecki serwis karlsruhe-insider.de.
"Coraz więcej osób musi kontrolować swój domowy budżet i dwa razy zastanowić się nad każdym wydanym groszem. Większość ludzi nie ma innego wyjścia, jak tylko dokładnie przemyśleć, czego naprawdę potrzebuje. Oczywiście, pierwszą rzeczą, na której oszczędzasz, są rzeczy, bez których możesz się łatwo obejść" - czytamy w serwisie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
O włos od tragedii w Olsztynie. Z sufitu spadło prawie pół tony gruzu
McDonald's ma jednak plan, w jaki sposób odwrócić te tendencję. Gigant zamierza wypuścić klipy promocyjne, a także sprawić, by placówki sieci były bardziej atrakcyjne jako miejsce pracy. Dostosowane do nowej rzeczywistości mają zostać także ceny - pisze karlsruhe-insider.de.
Największa restauracja McDonald's
Mimo trudności, sieć otworzyła niedawno swoją największą placówkę. Restauracja znajduje się na lotnisku Son San Juan w Palma na Majorka. Lokal ma 1000 mkw.
Restauracja oferuje 40 kiosków cyfrowych i osiem linii do realizacji zamówień, co ma usprawnić obsługę klientów. Dodatkowo, lokal oferuje obsługę kelnerską oraz kawiarnię McCafé. W nowym lokalu fast food zatrudniono prawie 200 pracowników, co czyni go jednym z największych pracodawców w regionie.