Trwa ładowanie...
d35gyyy
handel
27-03-2009 09:34

Procter & Gamble promuje zapachy Bruno Banani

Genewski oddział koncernu Procter & Gamble koordynuje międzynarodowe działania promocyjne dla marki Bruno Banani.

d35gyyy
d35gyyy

Kampanię zapachów Bruno Banani Magic Woman przygotowała dla Procter&Gamble Genewa agencja Opcom. Jako grupę docelową określono młode (18-25 lat) kobiety o silnej osobowości, lubiące flirtować i znające swój uwodzicielski potencjał. Strona internetowa komunikuje "czarodziejskie" umiejętności kobiety; słowa kluczowe to uwodzenie i magia. Ważnym elementem strategii było podkreślenie nowoczesnego charakteru marki. Wizualny wymiar serwisu jest utrzymany w "uwodzicielskiej" i eleganckiej stylistyce: dominuje charakterystyczny dla marki Magic Woman kolor purpurowy. Kampania "Sexy Messengers" największym zainteresowaniem cieszy się w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Holandii, użytkownicy z tych krajów wykazują również największe zaangażowanie w działania interaktywne.

Autor: IP

d35gyyy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d35gyyy