Promocja i gwarancja zwrotu pieniędzy w wydaniu Stocka
Lider pod względem ilości sprzedaży wódki w Polsce, lubelska firma Stock, promuje swój luksusowy trunek za pomocą gwarancji zwrotu pieniędzy, jeśli komuś wódka nie posmakuje.
25.02.2010 14:03
Producent Stock Prestige Vodka ogłosił, że jeśli jego wódka nie smakuje klientowi, to klient może ją oddać do sklepu. Otrzyma zwrot pieniędzy. Nie podano szczegółów akcji, czyli ile można wypić, żeby zwrot wódki został zaakceptowany przez sklep.
Nowa i ryzykowna akcja marketingowa Stocka trwa w całej Polsce. Prowadzona jest pod hasłem "Satysfakcja gwarantowana". Jej celem jest zachęcenie konsumentów do zakupu drogiej, luksusowej wódki.
Jeśli klient uzna, że zakupiony alkohol nie spełnia jego oczekiwań smakowych, producent zwróci pieniądze za nabyty towar. Promocja jest adresowana do klientów, którzy w okresie jej trwania kupią w sklepie wódkę "Stock Prestige" i spełnią warunki określone w regulaminie promocji. Akcja rozpoczęła się 29 stycznia i będzie trwała do końca marca. Jest podzielona na trzy etapy, podczas których w miejscach sprzedaży będą organizowane różne akcje z udziałem hostess i przedstawicieli handlowych. Animacje w hipermarketach wspomagają materiały POS. Za przygotowanie promocji odpowiada agencja Koledzy.
Handel-Net.pl