Przychody Redanu wzrosły o 22% r/r do 44,7 mln zł w czerwcu

Warszawa, 09.07.2015 (ISBnews) - Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez grupę Redan w czerwcu br. wyniosła 44,7 mln zł i była o 22% wyższa niż rok wcześniej, podała spółka.

09.07.2015 | aktual.: 09.07.2015 08:23

"W ujęciu narastającym sprzedaż grupy kapitałowej Redan wyniosła 253,8 mln zł i była wyższa o 13% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży grupy na koniec czerwca wyniosła 111,2 tys. m2, co oznacza wzrost o 8% r/r, podano także.

"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2015 r. wyniósł 26,2 mln zł, co oznacza poziom o 26% wyższy niż w czerwcu roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 140,6 mln zł i była 16% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim" - czytamy dalej.

Sieć Textilmarket na koniec czerwca składała się z 324 sklepów własnych o łącznej powierzchni 69,7 tys. m2 i była na poziomie 9% wyższym niż na koniec czerwca 2014.

"Wartość sprzedaży towarów części modowej grupy Redan na rynku polskim w czerwcu 2015 r. wyniosła 16,6 mln zł i była wyższa o 26% od osiągniętej w czerwcu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 1,9 mln zł i zmniejszyły się o 27% rok do roku" - napisała także spółka.

Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż eksportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w czerwcu 2015 r. wyniosła 18,5 mln zł i była wyższa o 17% od osiągniętej rok wcześniej, podano dalej.

"W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej grupy Redan na rynku polskim wyniosła 99,0 mln zł i była wyższa o 25% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 14,3 mln zł i zmniejszyły się o 39% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w 2015 r. wyniosła 113,3 mln zł i była wyższa o 10% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r." - czytamy w materiale.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec czerwca br. miały łączną powierzchnię 34,9 tys. m2, tj. o 16% więcej niż w czerwcu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 6,6 tys. m2, zatem o 30% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,5 tys. m2, tj. była o 5% wyższa niż w czerwcu 2014 r.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.

(ISBNews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)