Trwa ładowanie...
dz0frc8

Przychody segmentu płatnej telewizji satelitarnej TVN wzrosły w II kw.'11 o 19,2 proc. do 179,8 mln

11.08. Warszawa (PAP) - Przychody segmentu cyfrowej płatnej telewizji satelitarnej TVN wzrosły w drugim kwartale 2011 roku o 28,96 mln zł, czyli o 19,2 proc. do 179,8 mln zł -...

dz0frc8
dz0frc8

11.08. Warszawa (PAP) - Przychody segmentu cyfrowej płatnej telewizji satelitarnej TVN wzrosły w drugim kwartale 2011 roku o 28,96 mln zł, czyli o 19,2 proc. do 179,8 mln zł - podał TVN w raporcie kwartalnym.

TVN podała, że EBITDA platformy "n" poprawiła się w II kw. 2011 roku o 6 mln zł zł rok do roku, do 7 mln zł potwierdzając plany na osiągnięcie pozytywnego wyniku EBITDA w całym roku 2011.

Porównywalna EBITDA (z wyłączeniem zdarzeń jednorazowych i odwrócenia rezerw, łącznie w wysokości 15 mln zł w II kw. 2010 roku) wzrosła o 21 mln zł, co daje wskaźnik przełożenia wzrostu przychodów na EBITDA na poziomie przekraczającym 70 proc.

Platforma "n" zmniejszyła bazę abonencką netto o ponad 4.000 abonentów w drugim kwartale 2011 roku i na koniec czerwca posiadała ponad 826.000 (na koniec marca 2011 roku 830.000 abonentów).

dz0frc8

W okresie trzech miesięcy zakończonych 30 czerwca 2011 r. platforma "n" odnotowała średni przychód na abonenta ARPU w wysokości 60,9 zł wobec 58,3 zł w analogicznym okresie 2010 r.

TVN podała też, że w II kw. 2011 roku Telewizja Na Kartę (TNK) utrzymała poziom swojej bazy klientów netto na poziomie 256.000 i na 30 czerwca 2011 r.

TNK posiadała ponad 256.000 aktywnych klientów oraz bazę klientów na poziomie prawie 750.000.

Na dzień 30 czerwca 2011 r. TNK HD posiadała niemal 40.000 aktywnych klientów.

dz0frc8

Platforma "n" łącznie z TNK i TNK HD posiadały na 30 czerwca 2011 r. 1.122.000 aktywnych abonentów i klientów, w porównaniu do 1.009.000 rok wcześniej.

Narastająco po dwóch kwartałach 2011 roku przychody segmentu cyfrowej płatnej telewizji satelitarnej TVN wzrosły o 66,8 mln zł, cyzli o 23,1 proc. do 355,9 mln zł z 289,18 mln zł rok wcześniej.

W okresie sześciu miesięcy zakończonych 30 czerwca 2011 r. platforma "n" odnotowała średni przychód na abonenta ARPU w wysokości 60,4 zł w porównaniu do 57,8 zł ) w analogicznym okresie 2010 r.

Wcześniej TVN podawał, że platforma "n" prognozuje w 2011 wzrost klientów post-paid do 900 tys. z 805 tys na koniec 2010 roku.(PAP)

bas/

dz0frc8
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dz0frc8