PTC od 5 VI zmieni markę Era na T‑Mobile, koszty wyniosą ok. 100 mln zł (opis)

19.05. Warszawa (PAP) - PTC od 5 czerwca zmieni markę Era na T-Mobile. Koszty rebrandingu wyniosą ok. 100 mln zł. Zysk netto spółki powinien być na poziomie ubiegłorocznym, a...

19.05. Warszawa (PAP) - PTC od 5 czerwca zmieni markę Era na T-Mobile. Koszty rebrandingu wyniosą ok. 100 mln zł. Zysk netto spółki powinien być na poziomie ubiegłorocznym, a przychody mogą spaść o 0-2 proc. - powiedział na czwartkowej konferencji Miroslav Rakowski, prezes PTC.

"Piątego czerwca wprowadzamy na rynek polski światowy brand T-Mobile. Nazwa firmy się nie zmienia i zostaje PTC" - powiedział Rakowski.

"Zysk powinien zostać na poziomie zeszłego roku, nawet wydając pieniądze na rebranding. To samo dotyczy przychodów, to będzie między 0 a 2 proc. w dół" - dodał.

Pytany o koszty rebrandingu odpowiedział: "jest to zbliżone do kwoty 100 mln zł, ale nie mogą powiedzieć czy od góry czy od dołu".

Rakowski powiedział, że rebranding 330 głównych salonów Ery zostanie zakończony do 5 czerwca, natomiast pozostałe punkty zostaną przebrandowione w ciągu sześciu tygodni. (PAP)

bas/ pel/ asa/

Źródło artykułu:PAP
telekomunikacjaopisgiełda

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)