Trwa ładowanie...
d2k2g3w
02-07-2015 03:35

"Puls Biznesu": Kuszące biznesowe zapachy

Zapach ma udział w 75 proc. decyzji konsumenckich. Dlatego coraz częściej w sklepach, sieciach handlowych czy placówkach usługowych wyczuwamy rozmaite aromaty - informuje "Rzeczpospolita".

d2k2g3w
d2k2g3w

Coraz większym powodzeniem cieszą się też firmy komponujące mieszanki zapachowe i urządzenia je rozpylające. Świadczy o tym chociażby fakt, że ostatnio zajmujący się aromamarketingiem brytyjski potentat Rentokil Initial przejął polskiego właściciela marki AromaCorp, wicelidera branży, obsługującego niemal pół tysiąca lokalizacji.

Brytyjczyków skusiła wizja wzrostu na raczkującym jeszcze u nas rynku.

d2k2g3w
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2k2g3w