Trwa ładowanie...
d2trqdn
11-08-2016 05:40

"Puls Biznesu": "Lubię to" często przekłada się na zakup

Zasięg mediów społecznościowych jest coraz większy, a to wpływa na wzrost handlu e-commerce - pisze "Puls Biznesu".

d2trqdn
d2trqdn

Z raportu "Lubię to czy Kupuję to" opublikowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wynika, że niemal 90 proc. internautów w Polsce ma przynajmniej jedno konto w serwisie społecznościowym, a 63 proc. regularnie korzysta z social mediów. Non stop używa ich 15 proc. użytkowników, a kolejne 9 proc. zagląda do nich zawsze, gdy tylko otrzymają powiadomienie z serwisu.

Prawie połowa użytkowników mediów społecznościowych (43 proc.) lubi i obserwuje różne marki. Oczywiście, samo "polubienie" to jeszcze nie kupowanie.

Social media bezpośrednio wspierają e-commerce, bo pozwalają ominąć jeden z najbardziej nielubianych procesów, czyli rejestrację i logowanie się do e-sklepów. Z raportu wynika, że 34 proc. konsumentów korzysta z opcji logowania do innych serwisów za pomocą konta społecznościowego.

d2trqdn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2trqdn