Rekord na kilka godzin przed północą. Polacy pokochali Black Friday
Według danych od platformy e-commerce Shoper, tuż po 15:00 wolumen ruchu w Czarny Piątek przebił ubiegłoroczny rekord. A do północy zostało jeszcze kilka godzin. Ewidentnie Black Friday w Polsce zyskuje na popularności.
23.11.2018 16:34
- Już widać, że rekordowy ruch przełoży się na rekord sprzedażowy. W jednym ze sklepów funkcjonujących na platformie Shopera, którego sprzedaż wynosi średnio 30 tys. zł na dzień, już teraz wartość transakcji przekroczyła 1 mln zł. Widać, że sama idea Black Friday przebiła się do świadomości Polaków, którzy masowo ruszyli do e-sklepów szukając tego dnia okazji - mówi Krzysztof Krawczyk, CEO Shopera.
- Cały czas na bieżąco monitorujemy ruch na platformie. Na finansowe podsumowanie Black Friday trzeba będzie jeszcze chwilę zaczekać. Ale jesteśmy pewni kolejnego rekordu. W ubiegłym roku kupujący w sklepach Shopera najwięcej transakcji dokonywali tuż przed godziną 22 - dodaje.
Czytaj także: Black Friday. Najciekawsze oferty i informacje na żywo
Ubiegłoroczna edycja również była rekordowa - e-sklepy odnotowały aż o połowę większy ruch niż w Czarny Piątek 2016.