"Rodzina 500+". Poczta Polska gotowa do obsługi programu

Poczta Polska ma 7 i pół tysiąca placówek i w każdej z nich będzie można uzyskać informacje i pomoc w wypełnieniu wniosku o świadczenia z programu 500+.

"Rodzina 500+". Poczta Polska gotowa do obsługi programu
Jacek Bereźnicki

23.03.2016 16:19

Poczta Polska jest gotowa do obsługi programu "Rodzina 500+". Będzie partnerem Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej we wdrażaniu programu. Jak mówi prezes zarządu Marek Chibowski, główne atuty operatora to unikalny dostęp do wszystkich obywateli, możliwość zapewnienia kompleksowej obsługi od wniosku do wypłaty oraz bezpieczna oferta produktów oszczędnościowo-ubezpieczeniowych skierowanych do rodziców i opiekunów.

Prezes Chibowski zaznaczył, że Poczta Polska ma 7 i pół tysiąca placówek i w każdej z nich będzie można uzyskać informacje i pomoc w wypełnieniu wniosku o świadczenia z programu 500+.

Osoby, które wybiorą Pocztę, będą mogły skorzystać z jednego z trzech sposobów wypłaty środków: wypłaty gotówki w placówce pocztowej, przesłania przekazem pocztowym lub przelewu na rachunek w Banku Pocztowym. Osoby na przykład niepełnosprawne mogą liczyć na przyniesienie pieniędzy przez listonosza. Pomoc będą mogły uzyskać też osoby niesłyszące.

Program "Rodzina 500+" rusza 1 kwietnia. Przewiduje, że o świadczenie wychowawcze będzie mogła ubiegać się każda rodzina co najmniej z dwójką dzieci bez względu na dochody. W przypadku rodzin z jednym dzieckiem trzeba będzie spełnić kryterium dochodowe - 800 zł na osobę w rodzinie lub 1200 zł w przypadku dzieci z niepełnosprawnością.

Zobacz także: Ponad 5 tys. zł miesięcznie. Program 500+ to żyła złota dla rodzin wielodzietnych

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (7)