Royal Unibrew Polska aktywizuje sprzedaż

Rusza program motywacyjny "Royal Bank" dla marek Faxe, Łomża, Korona Książęca i Cooler.

Royal Unibrew Polska aktywizuje sprzedaż
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

28.07.2010 | aktual.: 28.07.2010 14:13

Realizując własną strategię rozwoju w obszarach o dużym potencjale dystrybucyjnym, Royal Unibrew Polska Sp. z o.o. uruchamia program motywacyjny dedykowany dla zespołów sprzedaży dystrybutorów na rynkach, na których Spółka dopiero buduje dostępność swoich produktów.

Celem Programu jest budowa dystrybucji numerycznej, zwiększenie wolumenu sprzedaży oraz pozyskanie nowych punktów sprzedaży detalicznej piwa marek Faxe, Łomża, Korona Książęca oraz Cooler.

Każdy uczestnik uzyska premię finansową za sprzedaż opakowań zbiorczych piw objętych Programem. Program trwać będzie do 31 grudnia 2010 r.

Za przygotowanie i wdrożenie Programu odpowiedzialna jest agencja Inmark. Zakres odpowiedzialności Inmark obejmuje m.in. sporządzenie regulaminu Programu oraz bieżącą jego obsługę.

piwohandelżywność
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)