Trwa ładowanie...

Różne recepty na ekobiznes

Rynek sklepów z ekożywnością wciąż jest nad Wisłą bardzo rozdrobniony. Jednak właściciele placówek ze zdrową żywnością twierdzą, że są na początku ekoboomu - pisze "Puls Biznesu".

Różne recepty na ekobiznesŹródło: Jupiterimages
d2auckt
d2auckt

Zdecydowany lider - notowana na NewConnect Organic Farma Zdrowia - jest właścicielem 22 sklepów i mimo rocznej sprzedaży powyżej 20 mln zł, ciągle pozostaje na minusie - zauważa gazeta. Reszta graczy ma zazwyczaj po jednej placówce i często wspomaga się sprzedażą przez internet. Jednym z takich sklepów są Free Delikatesy, które wierząc w dynamiczny rozwój rynku zdrowej żywności - chcą budować franczyzę.

- Do końca 2013 r. chcemy otworzyć 50 sklepów franczyzowych. Polski rynek ekoproduktów jest dziś na tyle silny, że można na nim zarabiać. Sądzę, że jesteśmy na początku ekoboomu - mówi "PB" prezes Free Delikatesów, Daniel Skibiński. Zdaniem prezesa Organic Farmy Zdrowia, Sławomira Chłonia, rosnąca popularność sklepów ze zdrową żywnością wynika ze wzrostu świadomości społecznej o walorach ekoproduktów, a także z licznych informacji medialnych o szkodliwości żywności modyfikowanej genetycznie.

O tym więcej w środowym wydaniu "Pulsu Biznesu".

d2auckt
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2auckt