Trwa ładowanie...
d1meegq

Rynek reklamy wielkoformatowej po trzech kwartałach '12 wzrósł o 6,6 proc. rdr - CAM Media

08.11. Warszawa (PAP) - CAM Media szacuje, że wartość rynku reklamy wielkoformatowej po trzech kwartałach 2012 roku wyniosła 66,5 mln zł wobec 62,39 mln zł rok wcześniej. Oznacza...

d1meegq
d1meegq

08.11. Warszawa (PAP) - CAM Media szacuje, że wartość rynku reklamy wielkoformatowej po trzech kwartałach 2012 roku wyniosła 66,5 mln zł wobec 62,39 mln zł rok wcześniej. Oznacza to wzrost o 6,6 proc. rdr. - podała spółka w raporcie "Rynek reklamy wielkoformatowej po pierwszych trzech kwartałach 2012 roku".

"Trzeci kwartał znacząco różnił się swoimi wynikami w porównaniu do lat ubiegłych. Działania reklamodawców poszły w inną stronę, niż przewidywania oparte o wcześniejsze tendencje. Ogromnym zaskoczeniem był wzrost wydatków na reklamę wielkoformatową w lipcu oraz spadek reklamy we wrześniu, w którym w poprzednich latach zawsze notowano wzrost sprzedaży. Taka sytuacja jest wynikiem inwestycji związanych z finałami Euro 2012" - podano w raporcie.

"Duże zmiany nastąpiły również w podziale rynku miedzy poszczególne branże. Do grupy głównych reklamodawców dołączyły +finanse+, przy czym +motoryzacja+ oraz +odzież i dodatki+ nadal pozostawały w czołówce. Natomiast ogromy spadek inwestycji odnotowała +telekomunikacja+. Po raz ostatni w zestawieniach największych reklamodawców występują spółki OLT Express (drugie miejsce na liście największych reklamodawców) i Amber Gold (piąte miejsce)" - dodano.

Z raportu CAM Media wynika, że w ujęciu geograficznym zachowana została tendencja z poprzednich okresów 2012 roku. Warszawa i Kraków nadal odnotowują spadek udziału w rynku. Spadła też średnia cena transakcyjna, która obecnie wynosi 50.919 zł - rok wcześniej było to 54.490 zł.(PAP)

kam/ osz/

d1meegq
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1meegq

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj