26-10-2015 03:40
"Rzeczpospolita": Korzyści z deszczu biznesowych nagród
W Polsce organizuje się co roku ponad 370 konkursów i rankingów, w których przedsiębiorstwa mogą zdobywać laury - pisze "Rzeczpospolita".
Paweł Krzyworzeka z Akademii Leona Koźmińskiego, który badał w Polsce motywację do tworzenia nagród biznesowych, szacuje ich liczbę na 374.
Uwzględniając zaś niszowe rankingi i konkursy towarzyszące np. targom biznesowym i regionalnym imprezom, laurów może być nawet kilka tysięcy. I co roku przybywa po kilka-kilkanaście nowych (choć niektóre też znikają).
Powodem wysypu biznesowych laurów są korzyści dla organizatorów i uczestników. Pierwsi zdobywają sponsorów oraz reklamodawców, a jedni i drudzy wzmacniają swój prestiż oraz markę - wskazuje "Rz".
Więcej na http://www.rp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.