Sieć z Podkarpacia podbija miasta. To ją różni od Biedronki i Lidla
Sieć sklepów spożywczych Frac, pochodząca z Podkarpacia, otwiera szósty sklep w Warszawie. W przeciwieństwie do Biedronki i Lidla, Frac stawia na jakość, a nie na najniższe ceny, co może przyciągnąć klientów w stolicy.
Sieć Frac, pochodząca z Rzeszowa, kontynuuje swoją ekspansję w Warszawie. Nowy sklep Frac został otwarty dziś (21 maja) na Mokotowie przy ul. Czerskiej. Jak podaje Business Insider, To 28. placówka sieci w Polsce, która jeszcze dwa lata temu miała ich zaledwie 19. Warszawa staje się drugim – po Rzeszowie – kluczowym rynkiem dla tej firmy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zapytaliśmy na Podlasiu o truskawki. " Jedz albo wyrzuć"
Polska sieć sklepów podbija Warszawę
"Frac to polskie sklepy spożywcze, w których jakość zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Od ponad 30 lat dbamy o świeżość, smak i zadowolenie naszych Klientów" — czytamy w ogłoszeniu. Oprócz Rzeszowa i Warszawy, sieć Frac ma także sklepy w Krośnie i w Stalowej Woli, a jeden w Krakowie.
Z danych KRS wynika, że Frac rozwija się w szybkim tempie. W 2023 r. spółka osiągnęła 38 mln zł przychodu – o 45 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk netto wzrósł aż o 74 proc., do poziomu 2,7 mln zł, czytamy w serwisie.
Sieć przyciągnęła ponad milion klientów, a średnia wartość koszyka wyniosła 36 zł. Frac koncentruje się na sprzedaży zdrowych produktów od sprawdzonych dostawców.