Sprzedaż Biedronki po III kw. 2010 roku wyniosła 13,87 mld zł
29.10. Warszawa (PAP) - Sprzedaż Biedronki w pierwszych trzech kwartałach 2010 roku wyniosła 13,87 mld zł. Sprzedaż porównywalna wzrosła o 11,1 proc. - poinformowała spółka w...
29.10.2010 | aktual.: 29.10.2010 19:08
29.10. Warszawa (PAP) - Sprzedaż Biedronki w pierwszych trzech kwartałach 2010 roku wyniosła 13,87 mld zł. Sprzedaż porównywalna wzrosła o 11,1 proc. - poinformowała spółka w piątkowym komunikacie.
"Dynamika wynikająca z kampanii związanej z 15-leciem Biedronki oraz upalne lato zwiększyły sprzedaż kategorii napoje i miały duży wpływ na wyniki sprzedaży Biedronki" - napisano w komunikacie.
W czwartym kwartale Biedronka otworzyć ma 80 nowych sklepów, jak również dwa nowe Centra Dystrybucyjne: w Skarbimierzu (województwo opolskie) i w Koszalinie.
Sprzedaż całej grupy Jeronimo Martins wyniosła w okresie trzech kwartałów 2010 roku 6,33 mld euro, czyli wzrosła o 19,1 proc.
"Silne wyniki działalności Grupy w czasie pierwszych trzech kwartałów 2010 roku, w odniesieniu do wzrostu sprzedaży i wzrostu zysków, umacniają oczekiwania, że zestawienie finansowe za cały rok zamknie się zdecydowanie pozytywnym wynikiem. W Polsce JM w dalszym ciągu kontynuować będzie rozwój swojej sieci detalicznej utrzymując tempo ustanowione w ciągu ostatnich kilku lat" - napisano w komuniakcie. (PAP)
seb/ gor/