Trwa ładowanie...
d3z4w17
16-02-2015 10:55

Sprzedaż sieci Factory wzrosła o 20% r/r w 2014 r.

Warszawa, 16.02.2015 (ISBnews) - Sprzedaż w centrach Factory wzrosła o 20% r/r w 2014 r., odwiedzalność - o 10% r/r, podał Neinver - spółka zarządzająca siecią.

d3z4w17
d3z4w17

"Rosnąca popularność naszych outletów to efekt udanego połączenia wielu działań, ale i trendów, obserwowanych na polskim rynku. Wkładamy wiele wysiłku zarówno w utrzymanie stałych klientów jak i w pozyskiwanie nowych. Udaje się to dzięki nowym formatom akcji prosprzedażowych, np. weekendom tematycznym, Stylowemu Recyklingowi, czy wyróżniającym się kampaniom reklamowym" - powiedziała dyrektor w Neinver Asset Management Magdalena Chachulska, cytowana w komunikacie.

Największy wzrost sprzedaży w okresie od stycznia do grudnia ub.r. zanotowały centra Factory Annopol w Warszawie (58%) i Factory Kraków (25%).

W ciągu minionego roku zakupy w centrach Factory zrobiło 13 mln klientów, tj. o ponad 1 mln więcej niż w roku 2013.

Neinver podał również, że poziom skomercjalizowania wszystkich pięciu centrów Factory wynosi obecnie 98%.

Factory, zarządzane przez Grupę Neinver, to sieć centrów wyprzedażowych, gromadzących sklepy popularnych marek polskich i światowych. Zlokalizowane są w największych miastach: Warszawie (Ursus, Annopol), Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.

(ISBnews)

d3z4w17
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3z4w17