Sprzedaż sieci Factory wzrosła o 20% r/r w 2014 r.
Warszawa, 16.02.2015 (ISBnews) - Sprzedaż w centrach Factory wzrosła o 20% r/r w 2014 r., odwiedzalność - o 10% r/r, podał Neinver - spółka zarządzająca siecią.
"Rosnąca popularność naszych outletów to efekt udanego połączenia wielu działań, ale i trendów, obserwowanych na polskim rynku. Wkładamy wiele wysiłku zarówno w utrzymanie stałych klientów jak i w pozyskiwanie nowych. Udaje się to dzięki nowym formatom akcji prosprzedażowych, np. weekendom tematycznym, Stylowemu Recyklingowi, czy wyróżniającym się kampaniom reklamowym" - powiedziała dyrektor w Neinver Asset Management Magdalena Chachulska, cytowana w komunikacie.
Największy wzrost sprzedaży w okresie od stycznia do grudnia ub.r. zanotowały centra Factory Annopol w Warszawie (58%) i Factory Kraków (25%).
W ciągu minionego roku zakupy w centrach Factory zrobiło 13 mln klientów, tj. o ponad 1 mln więcej niż w roku 2013.
Neinver podał również, że poziom skomercjalizowania wszystkich pięciu centrów Factory wynosi obecnie 98%.
Factory, zarządzane przez Grupę Neinver, to sieć centrów wyprzedażowych, gromadzących sklepy popularnych marek polskich i światowych. Zlokalizowane są w największych miastach: Warszawie (Ursus, Annopol), Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.
(ISBnews)