Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w kwietniu spadła o 15,6 proc. rdr (opis)
03.06. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2011 roku 322.451 sztuk i było o 15,6 proc. niższe niż rok...
03.06.2011 | aktual.: 03.06.2011 16:53
03.06. Warszawa (PAP) - Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2011 roku 322.451 sztuk i było o 15,6 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Wyborczej" w kwietniu było wyższe o 3,5 proc. w stosunku do marca 2011 roku.
Z kolei rozpowszechnianie płatne razem "Dziennika Gazety Prawnej", wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w kwietniu 100.294 egzemplarzy, co oznacza spadek o 3,4 proc. r/r oraz o wzrost o 0,2 proc. m/m.
W kwietniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 400.118 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 20,1 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 0,8 proc.
W kwietniu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem "Super Expressu" spadło o 14,9 proc., do 182.566 sztuk. Miesiąc do miesiąca wzrosło o 3,7 proc.
Rozpowszechnianie płatne razem "Rzeczpospolitej" w kwietniu wyniosło 134.637 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 11,8 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,2 proc. (PAP)
pr/ asa/ asa/